Site icon IAS

גאלף אייר מציעה את ה-IATA Travel Pass לנוסעיה

מטוס גאלף אייר , חברת התעופה הלאומית של ממלכת בחריין. צילום אתר החברה

בחודש דצמבר 2020 אתר IAS חשף לראשונה את כוונת ארגון חברות התעופה הבינלאומי יאט"א (IATA) להשיק את אפליקציית IATA Travel Pass – כלי שיסייע לנוסעים לנהל את נסיעותיהם בצורה קלה ובאופן מאובטח בהתאם לדרישות הממשלות לבדיקות קורונה או חיסונים.

לטענת ארגון יאט”א בדיקות הוא הפתרון המיידי לפתיחה מחדש של הגבולות בבטחה ולחיבור מחדש של אנשים. ובסופו של דבר ויותר רלוונטי זה עשוי לעבור לדרישות לחיסון. בשני המקרים, מערכת מאובטחת לניהול בדיקות Covid-19 או מידע על חיסונים היא קריטית.

בארגון חברות התעופה הבינלאומי שמו דגש על אלמנטים שיאפשרו למטיילים את השליטה במידע האישי שלהם לצורך אבטחת ופרטיות הנתונים ברמה העליונה. ה- IATA Travel Pass מאחסן נתונים מוצפנים כולל תוצאות בדיקה או חיסון מאומתים במכשיר הנייד של המטייל. תקנים גלובליים המוכרים על ידי ממשלות משמשים גם כדי להבטיח זהות מאומתת ומידע על בדיקה / חיסון. נעשה שימוש ב- ePassport שהונפק על ידי הממשלות כדי לאמת את זהות המשתמש. הוא משמש גם ליצירת ייצוג דיגיטלי של דרכון המשתמש כדי לאפשר את שליחת המידע באופן אלקטרוני מאובטח המקושר לזהותם המאומתת.

מאז מספר חברות תעופה בעולם הצטרפו כבר לפיילוט, ביניהן איתיחאד איירווייז (Etihad Airways)  חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות בחודש ינואר 2021 וכעת גאלף אייר (Gulf Air), חברת התעופה הלאומית של ממלכת בחריין,  במספר קווים נבחרים.

"גאלף אייר גאה להיות שותפה עם ארגון חברות התעופה הבינלאומי לניסוי IATA Travel Pass כדי לפשט ולשפר את קיום הנחיות  הבריאות כנגד נגיף COVID-19 ולהבטיח שהנוסעים יוכלו לטוס בביטחון. ה- IATA Travel Pass משמש כ"דרכון דיגיטלי "המאפשר למטיילים לנווט בצורה מאובטחת וללא מאמץ בתוכנית הנסיעות שלהם, בידיעה כי אישורי הנסיעות המאומתים שלהם מבוססים על המידע העדכני ביותר בנושא COVID-19, על תקנות פרטיות מחמירות וכללי כניסה ליעדם", אמר קפטן ויילד עבדולמה אלעלווי, ממלא מקום המנכ"ל בגאלף אייר.

"אנו גאים לעבוד עם גאלף אייר בפיילוט ל- IATA Travel Pass. זהו צעד חשוב לאפשר נסיעה בינלאומית במהלך המגפה, ומעניק לאנשים את הביטחון שהם עומדים בכל דרישות הכניסה למדינות. ה- IATA Travel Pass מחזיק במפתח להפעלה בטוחה של ענף הנסיעות והתיירות, שהוא תורם חשוב לכלכלת ממלכת בחריין ", אמר ניק קארין, סגן נשיא בכיר של IATA לנמלי תעופה, נוסעים, מטען וביטחון.

Exit mobile version