Site icon IAS

גאלף אייר מכריזה על פתיחת המכירה לטיסות בין תל אביב לבחריין

מטוס גאלף אייר , חברת התעופה הלאומית של ממלכת בחריין. צילום אתר החברה

חברת התעופה הלאומית של בחריין, גאלף אייר, הודיעה היום (א'), כי היא פותחת למכירה את טיסותיה בין בחריין ותל אביב. הטיסה הראשונה תמריא מבחריין לתל אביב ב- 3 ביוני ותנחת בתל אביב בשעה 11:50 בבוקר. הטיסות תופעלנה במטוס Airbus A320neo עם שתי מחלקות שירות: עסקים ותיירים. במחלקת העסקים 16 מושבים ובמחלקת תיירים 120 מושבים. הטיסות לבחריין מוצעות במחיר השקה מיוחד $299 במחלקת תיירים ו- $1299 במחלקת העסקים.

בעקבות פגישות שנערכו בחודשים האחרונים, בין גאלף אייר ובכירים בענף התעופה בישראל, הביעו שני הצדדים את ביטחונם בביקוש הגובר בשתי המדינות לטיסות ישירות בין בחריין לישראל, בנוסף להיצע הרחב של יעדים ברחבי אסיה, אליהם יוכלו הנוסעים הישראלים להגיע באמצעות חיבור מהיר ונוח בבחריין.

טיסות קשר נוחות

גאלף אייר מציעה טיסות קשר נוחות, דרך נמל הבית בבחריין, למבחר יעדים באסיה:

לבנגקוק – החל מ -$659

לקולומבו (סרי לנקה) – החל מ- $549

למנילה – החל מ- $859

למלדיביים – החל מ- $769

גאלף אייר מיוצגת בישראל ע"י טל תעופה. טקס החתימה בין החברות נערך בהשתתפות המנכ"ל בפועל של גאלף אייר – קפטן וואליד עבדול-חאמיד אל-אלאווי, וסמנכ"ל המסחר, וינסנט קוסט. מצידה של טל תעופה נכחו גדעון טהלר – נשיא ומנכ"ל החברה וניסים סגיס – סמנכ"ל המסחר.

אודות גאלף אייר

גאלף אייר, חברת התעופה הלאומית של בחריין, החלה את פעילותה ב-1950, והיתה אחת מחברות התעופה הראשונות במזה"ת. כיום גאלף אייר היא חברת תעופה בינלאומית מבוססת, המפעילה טיסות ל-49 יעדים ב-27 מדינות. החברה מפעילה טיסות איזוריות ברחבי המפרץ הפרסי, תת היבשת ההודית ואירופה מבסיסה בבחריין.

גאלף אייר מפעילה את טיסותיה במגוון מטוסים צרים ורחבי גוף. באמצעות צי המטוסים החדיש, בשילוב מסורת אירוח מזרח-תיכונית ואווירה ידידותית, מציעה גאלף אייר מוצר מוביל בתעשיית התעופה העולמית. גאלף אייר מקשרת בין בחריין לעולם, ועל כן היא נחשבת לנכס כלכלי ומאיץ משמעותי לכלכלה הצומחת של בחריין. גאלף אייר משמשת מאז 2004 כנותנת החסות למרוצי פרומולה 1 גראנד פרי המתקיימים בבחריין, כמו גם לסלון האווירי של בחריין המתקיים מאז 2010.

Exit mobile version