Site icon IAS

גאלף אייר ואל על חתמו על הסכם שיתוף פעולה וקוד שייר

מימין לשמאל: דוד ברודט, יו"ר דריקטוריון אל על, ומר זיאד אל זיאני, שר הכלכלה, המסחר והתיירות ויו"ר דירקטוריון גולף אייר. צילום דוברות אל על

גאלף אייר (Gulf Air), המוביל הלאומי של ממלכת בחריין וחברת אל על חתמו אתמול, יום חמישי ה-03 בנובמבר 2021, על הסכם מזכר הבנות (Memorandum of Understanding -MOU) וקוד שייר ביניהן.

ההסכם נחתם במלון הילטון תל אביב ע"י יו"ר דירקטוריון גאלף אייר זייד ר. אלזייאני ויו"ר דירקטוריון חברת התעופה אל על דוד ברודט. זייד ר. אלזיאני הודיע ​​גם בטקס על השקת הטיסות הישירות של גאלף אייר לתל אביב החל מה- 7 בינואר 2021 – בכפוף לאישורים ממשלתיים – עם 2 טיסות שבועיות.

חתימת ההסכם וההודעה על השקת היעד החדש של חברת התעופה גאלף אייר באה בעקבות חתימת הסכם השלום בין ממלכת בחריין למדינת ישראל והסכמי התעופה והמסחר שנחתמו לאחרונה בין שתי המדינות.

זייד ר. אלזיאני ציין בטקס: "אנו שמחים להודיע ​​על השקת קו הטיסות בין בחריין  לתל אביב כחלק מהסכם השלום ההיסטורי בין בחריין וישראל. כמוביל הארצי של ממלכת בחריין; אנו גאים מאוד בתמיכה בהנהגתנו ובממלכה בתפקידם לשמור על שלום ועל שגשוג באזור. אנו מקווים שזו רק ההתחלה לפיתוח הזדמנויות תעופה נוספות ומצפים לעבוד עם חברינו ועמיתינו באל על ולתמוך זה בזה בכדי להשיג יעדים גדולים יותר. "

דיוויד ברודט הצהיר: "ההזדמנות לבחון שיתופי פעולה פוטנציאליים עם גאלף אייר היא תוצאה ישירה של השינויים שחלים באזור. אנו בחברת אל על מצפים לראות כיצד נוכל להציע לנוסעים שלנו אפשרויות חדשות ומרתקות. "

בחודש שעבר חברת התעופה הפעילה את הטיסה הראשונה אי פעם וההיסטורית בין בחריין לישראל שהובילה את משלחת הממלכה בראשות שר החוץ של בחריין, עבדול לטיף אל זייאני שחנך את קוד הטיסה החדש GF972 ואת הטיסה חזרה של GF973, המייצג את קודי החיוג הבינלאומיים של שתי המדינות.

 

Exit mobile version