Site icon IAS

ברצלונה וקטלוניה: יעד מושלם לטיולי תמריץ, כנסים, תערוכות ועסקים

מרתה טקסידור ומאר פרז בלאסקו, במפגש תיירות ועסקים בת"א. צילום עוזי בכר

האם הכרתם את המילה BLESUR? מרתה טקסידור – מנהלת לשכת התיירות של קטלוניה, האחראית על ישראל, מציגה בפנינו את הביטוי הזה, ומסבירה שהוא 'נולד' לאחר המגיפה, עם חידוש פעילות התיירות העולמית, והוא למעשה איחוד של שני מושגים: Business (עסקים) ו- Leisure (פנאי). ואכן, ה- Blesur הזה עמד במרכזו של מיפגש עבודה-חברתי, שהציג תפיסה נוספת לצורת תיירות מישראל לברצלונה-קטלוניה: תיירות עסקית ויותר מכך.

לשכת התיירות של קטלוניה, בשיתוף נציגות הסחר וההשקעות של קטלוניה בישראל, ערכו אירוע ייחודי ומושקע במסעדת קלארו בתל אביב (ג' 22.11.22),  אשר הוקדש לברצלונה וקטלוניה כולה, כיעד אידאלי לטיול תמריץ לחברות וארגונים, כנסים, תערוכות, פגישות עסקיות והקמת עסקים, זאת, כמובן, בנוסף להיותן מושכות תיירות של יחידים, משפחות וקבוצות, המגיעות להנות מיפי האזור ושפע האטרקציות שמוצעות בו.

המוזיאון הלאומי לאמנות של קטלוניה. צילום freepik

במסגרת המפגש הציגה מרתה טקסידור את האזורים המרכזיים בקטלוניה, כמו ברצלונה, ג'ירונה, קוסטה ברווה, קוסטה דורדה, טרגונה, ליידה והפירנאים, לצד מגוון אפשרויות הטיול, הלינה, הגסטרונומיה המשובחת והאטרקציות בעיר, בטבע ובהרים, המתאימות מאד גם לסוג טיולים ונסיעות אלו, במקביל לטיולי פנאי ביעד האהוב על הישראלים. מרתה ציינה גם את הנוחות הרבה להגיע לברצלונה מתל אביב, בזכות טיסות ישירות של אל על, ארקיע, בלו בירד, ועכשיו גם טיסות ישירות חדשות של וויז אייר, לצד טיסות קונקשן כמו של טורקיש אייר.

מאר פרז בלאסקו – מנהלת נציגות הסחר וההשקעות של קטלוניה בישראל, ולצידה גיל אורן – מאותה נציגות הסחר של קטלוניה, הציגו את ההזדמנויות העסקיות, אפשרויות קידום ופתיחת עסקים בקטלוניה לצד השקעות משתלמות במגוון תחומים. קטלוניה נחשבת לאזור הסחר המרכזי בדרום אירופה, וברצלונה מדורגת במקום החמישי כאזור המועדף להשקעות באירופה, ובין 10 המקומות המועדפים לעבוד בהם ברחבי העולם. עם בסיס חזק של תעשייה, פיתוח וחדשנות, בברצלונה מתקיימות תערוכות בינ"ל מובילות בתחום המובייל, ערים חכמות, תעשייה חכמה ועוד.

דגלי ישראל וקטלוניה לצד כוסית משקה קטלוני טעים. צילום עוזי בכר

המפגש התקיים בהשתתפות ראשי חברות תיירות יוצאת מישראל, העוסקים בטיולי תמריץ ועסקים, לחברות עסקיות ישראליות. זו היתה הזדמנות טובה ומועילה לשמוע על הפוטנציאל של קטלוניה כיעד תיירותי מוביל, גם לנסיעות עסקים, בתחומים החמים והתמריצים להשקעות, ובמקביל – להכיר את הצדדים והיתרונות העסקיים של קטלוניה-ברצלונה, מעבר להיותן אזור תיירות ובילויים אהוב ומועדף על הישראלים.

Exit mobile version