Site icon IAS

ברית תעופה אחת, כשמדובר בביטחון הנוסעים

תתאפשר תנועה אווירית במהלך תקופת הסגר צילום Depositphotos

שלושת בריתות התעופה העולמיות, וואן וורלד (Oneworld), סטאר אלייאנס (Star Alliance) וסקיי טים (SkyTeam) האחריות על למעלה מ-50% מתנועת המטוסים בעולם חברו יחד להפקת סרטון בטיחות המספק הצצה למה לצפות לטסים בחודשים הקרובים.

מנכ"ל וואן וורלד, רוב גורני (Rob Gurney), אמר: "הבטיחות הייתה תמיד בסיס הפעילות של חברות התעופה החברות בברית שלנו וזה ימשיך להיות המצב. עם אמצעי הבריאות והבטיחות הנוספים שמיושמים על ידי חברות התעופה שלנו ובכל תעשיית התעופה, הלקוחות יכולים לצאת למסע שלהם בביטחון. "

הכללים אותם יחוו המטיילים במהלך טיסתם מרגע הצ'ק-אין ועד ההגעה ליעד הנבחר:

דרישה לנוסעים ואנשי צוות חברת התעופה לעטות מסכות פנים הן בשדה התעופה והן במטוס, בקנה אחד עם ההנחיות הרלוונטיות לבריאות הציבור.

סביבת שדה תעופה בטוחה עם ריחוק חברתי בכל האזורים הנדרשים.

חיטוי מוגבר תוך התמקדות באזורים בעלי מגע גבוה, הן בקרקע והן בתא המטוסים.

מסנני אוויר יעילים, הקיימים בבית חולים, במטוסים מודרניים. פילטרים המכונים HEPA המסננים 99.99% מהחלקיקים והמזהמים הנישאים באוויר.

קריסטין קולווילה (Kristin Colvile), מנכ"לית סקיי טים, אמרה: "הבטיחות והרווחה של הנוסעים והעובדים תמיד הייתה בראש סדר העדיפויות של חברי הברית. ראינו שיתוף פעולה מדהים בתעשיית התעופה ליישום הנחיות הגנה סביב בריאות והיגיינה. הנוסעים יכולים להיות סמוכים ובטוחים שכאשר הם טסים פעולות רבות נעשו כדי לשפר את ביטחונם האישי בנמל התעופה ובאוויר. "

כל אחת משלוש הבריתות העולמיות הודיעה לאחרונה על יוזמות חדשות המתמקדות בהנחיות לפעולות בטוחות וצעדים מחמירים שהומלצו על ידי מומחי בריאות, הרגולטורים וגופי התעשייה המובילים.

"אנו שמחים שהייתה לנו ההזדמנות לעבוד עם שאר הבריתות בתעשייה בכדי לספק יחד את המסר המרגיע ללקוחות כי בטיחות והיגיינה בטיסות היא האג'נדה המרכזית בסדר היום של התעשייה", הדגיש ג'פרי גואה (Jeffrey Goh), מנכ"ל סטאר אלייאנס והוסיף: "אנו עומדים בפני האתגר הגדול ביותר בתולדות תעשיית התעופה, אך אנו נחושים באותה מידה להתגבר עליו באמצעות צעדים המחזירים את האמון בטיסות, כך שנוכל לחבר שוב בין אנשים ותרבויות ברחבי העולם."

Exit mobile version