Site icon IAS

ברית חברות התעופה SkyTeam פתחה מחדש את הטרקלין בדובאי

טרקלין דובאי של ברית התעופה סקייטים נפתח מחדש. צילום סקייטים

בשורה משמחת ללקוחות חברות התעופה בברית סקייטים (SkyTeam) הטסים לדובאי. הטרקלין המפואר בנמל התעופה של דובאי נפתח מחדש לאחר 18 חודשים לסגירתו עקב מגיפת הקורונה. זה הטרקלין השלישי של ברית התעופה סקייטים שנפתח בעקבות הביקושים הגדלים, אחרי ונקובר ואיסטנבול. מאוחר יותר השנה, SkyTeam תפתח טרקלין חדש בנמל התעופה הבינלאומי קומודורו ארטורו מרינו בניטז בסנטיאגו דה צ'ילה, הראשון של ברית התעופה באמריקה הלטינית.

הטרקלין בדובאי מקבל בברכה את לקוחות חברות התעופה בברית הטסים במחלקה ראשונה, עסקים ו-Elite Plus. גודלו 960 מ"ר והשימוש כפוף לפרוטוקול בטיחות והיגיינה משופרים. הטרקלין ממוקם ב- Concourse D בטרמינל 1 של דובאי ונפתח 3 שעות לפני הטיסה הראשונה של חברת התעופה בברית סקייטים ועד ליציאה של הטיסה האחרונה.

"כשהביקוש לטיסות גדל, אנו נרגשים לפתוח מחדש את טרקלין דובאי ולהציע חוויות איכותיות ללקוחות הפרימיום ", אמר כריסטיאן אוברלה (Christian Oberlé), מנהל חווית לקוחות בברית SkyTeam. "הטרקלין בדובאי היה סגור, אבל המשכנו להתמקד בטיפול בלקוחות שלנו, ועבדנו עם השותפים שלנו כדי להציע שירותים משופרים וחוויה מהנה בנמל התעופה."

פתיחה מחודשת לטרקלין ברית התעופה סקייטים בדובאי. צילום סקייטים

טרקלין SkyTeam בדובאי כולל:

בטיחות -כדי לשמור על בריאות האורחים, קיימים אמצעי בטיחות בריאותיים הכוללים סריקה עצמית של כרטיסי עלייה למטוס, עטיית מסיכות, אמצעי ניקיון משופרים, ריחוק חברתי וגישה קלה לתחנות חיטוי ידיים.

נווה מדבר של רוגע – תאורת אווירה אזורית, חדר טלוויזיה נפרד, פינות אוכל ועסקים מספקים ללקוחות מרחב המתאים לצרכיהם.

מטבח גלובלי – תפריט מגוון של מנות חמות וקרות המייצגות את מגוון הרשת של SkyTeam, בתוספת מעדנים מקומיים ואזוריים, המתחלפים מדי חודש. המזון מוגש תוך עמידה בתקני ההיגיינה הגבוהים ביותר.

יותר מרחב חופשי – מחיצות וריהוט מסודר מציעים יותר מרחב חופשי לעבודה או למנוחה.

מקלחות – המקלחות עוברים ניקיון יסודי לאחר כל שימוש, ומאפשרים ללקוחות להתאוורר במהלך נסיעותיהם.

Exit mobile version