Site icon IAS

ברית התעופה SkyTeam זכתה בשני פרסים יוקרתיים

דיילות ברית התעופה סקיי טים. צילום סקיי טים

ברית התעופה סקיי טים (SkyTeam) הודיעה על זכייתה בשני פרסים יוקרתיים בטקס פרסי חווית הלקוח הבינלאומי International Customer Experience Awards ICXA 2021 המציינת את העבודה המדהימה שעשו אנשי המקצוע לתרומת חווית הלקוחות ברחבי תבל. צוות השופטים כלל מובילי תעשייה, החל מחברות סטארט – אפ ועד תאגידים גדולים.

השנה זכתה הברית במדליית זהב בקטגוריית חווית לקוח במשבר – שירותים ממשלתיים ותעופה (SkyCare&Protect Gold) . הישג זה מכיר בעובדה העצומה שברית התעופה SkyTeam וחבריה ממשיכים לעשות מידי יום את הכל כדי לשמור על בטיחות הלקוחות והעובדים. SkyTeam הובילה את התעשייה כאשר הטמיעה את SkyCare&Protect ביוני 2020, והגבירה את התחייבותה באמצעות טכנולוגיה חדשנית להבטיח שהלקוחות והצוות יוכלו לטוס בביטחון.

בנוסף, SkyPriority זכתה במדליית כסף בקטגוריית הממוקדת בלקוחות. הפרס מציין את השירותים המועדפים שמציעה הברית ועד כמה תוכנית SkyPriority בעלת ערך ללקוחות וממשיכה לתגמל את הלקוחות המתמידים בכל נמל תעופה ברחבי תבל.

ברית התעופה ציינה בתגובה שהיא התמודדה עם אתגרים קשים בתקופת משבר הקורונה ופרסים אלו הם הכרה ראויה לברית SkyTeam ולעובדיה שהמשיכו להציב את הלקוחות במרכז תשומת הלב.

Exit mobile version