Site icon IAS

בריכת האינפיניטי הגבוהה בעולם צפויה להיפתח בדובאי

הנוף הנשקף מערבה מבריכת האינפיניטי בדובאי. צילום יח"צ

שיא חדש עומד להישבר בדובאי בחודש נובמבר הקרוב, כשהפעם תתפוס את תשומת הלב לא אחרת מאשר בריכת האינפיניטי 360 מעלות, הגבוהה ביותר בעולם. הבריכה המדוברת ממוקמת באי הדקלים המפורסם ז'ומיירה, בקומה ה-50 והיא תתנשא לגובה של כ-200 מטרים.

הצפי לפתיחת הבריכה הוא כבר בחודש נובמבר הקרוב, כך שאם חשבתם על חופשת חורף בדובאי, בהחלט כדאי לכם להוסיף אותה לרשימת האטרקציות המומלצות בעיר. הבריכה תהיה פתוחה מדי יום החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד השקיעה, עם שלוש משבצות זמן הניתנות להזמנה.

אורחי בריכת AURA SKYPOOL יוכלו ליהנות מנוף פנורמי עוצר נשימה הצופה בין היתר אל כמה מנקודות הציון הבולטות בדובאי ביניהן עין דובאי, בורג' אל ערב, בורג' חליפה וכמובן זרועותיו הפופולריות של אי הדקלים ז'ומיירה. בנוסף ישנה מרפסת ענקית עם פינות ישיבה מפנקות וטרקלין איכותי. התפריט נבנה בהשראת האווירה הקוסמופוליטית של הערים האסיאתיות האייקוניות, הטרקלין והבר של AURA הם המקום האולטימטיבי להתרשמות, לשיתוף מנות ואווירה חשמלית. אוסף המנות הבינלאומיות עם ספין של פאן-אסיאתי, הורכב בקפידה על ידי השף הראשי קרייג בסט וכולל סלט ברווז קונפי קונפי, סלמון מיסו מזוגג, כרובית בגריל טעונה וקינוחים מרעננים כמו אננס סונדה ועוד.

הנוף הנשקף דרומה מבריכת האינפיניטי בדובאי. צילום יח"צ

AURA SKYPOOL היא צעד נוסף בחזון של יזמי קבוצת Sunset Hospitality,  והיא נחשבת לפרויקט חדשני ויוצא דופן. מרפסת הבריכה בגודל 750 מ"ר היא המקום בו המהות של AURA באמת מתעוררת לחיים. תמצאו בה מיטות שיזוף ופינות ישיבה אופנתיות ונוחות בהתאמה אישית, האורחים זוכים לחוויית שחייה של 360 מעלות עם רקע מהמם שיאפשר לצלם את התמונה המושלמת.

על פתיחת AURA SKYPOOL, אמר אנטוניו גונזאלס, מנכ"ל Sunset Hospitality" : AURA SKYPOOL ממש לא דומה לשום יעד אחר באיחוד האמירויות ובעולם. עם נוף של 360 מעלות לכמה מן המראות האייקוניים ביותר בעולם. זהו יעד חדש ועוצר נשימה שימשיך להציג את מיטב דובאי למבקרים".

מחיר: החל מ-170 AED לאדם (כ-150 שקלים)

Exit mobile version