Site icon IAS

בריטיש איירווייס מציגה את מדיה החדשים

בריטיש איירווייס חושפת את מדיה החדשים. צילום בריטיש איירווייס

חברת התעופה בריטיש איירווויס (British Airways) חשפה אתמול (ו', ה-06 בינואר 2026) את המדים החדשים, לראשונה מזה כ-20 שנים, שעוצבו על ידי המעצב הבריטי Ozwald Boateng, עבור כ-30,000 מעובדיה שיכנסו לשירות באביב 2023.

שון דויל (Sean Doyle), יו"ר ומנכ"ל בריטיש איירווייס, אמר: "מדי החברה מייצגים את המותג האייקוני שלנו ואת המיטב של בריטניה המודרנית. הם יעזרו לנו להעניק שירות מקורי בריטי נהדר עבור לקוחותינו. רצינו ליצור קולקציה אחידה שאנשינו גאים ללבוש ובעזרת למעלה מ-1,500 עמיתים, אנו בטוחים שסיפקנו זאת".

הקולקציה החדשה של המדים כוללת חליפת שלושה חלקים מחויטת לגברים ושמלה, חצאית, מכנסיים או אוברול מודרני לנשים. בנוסף עוצבו עבור עובדי החברה גם טוניקה וחיג'אב.

דייל חברת בריטיש איירווייס חושף את המדים החדשים של בריטיש איירווייס. צילום בריטיש

בואטנג החל לעצב את הקולקציה החדשה של בריטיש איירווייס כבר בשנת 2018 בהשראת ההיסטוריה של חברת התעופה עם בדים שונים וביצע ניסויים בהשתתפות אנשי הצוות של החברה. למעלה מ-1500 עובדים השתתפו ב-50 סדנאות כדי להבטיח את התאמת הבגדים במבחן הזמן.

כדי לוודא שכל בגד מתאים למטרתו, החברה העמידה במבחן את המדים בחצי שנה האחרונה בתנאי מזג אוויר שונים כדי להבטיח שהם עמידים ומתאימים למצבים קיצוניים. את המדים הישנים, שעוצבו על ידי מעצב האופנה Julien MacDonald לפני למעלה מ-20 שנים יאספו, יתרמו לצדקה או ימוחזרו ליצירת צעצועים, מחזיקי טאבלטים ומספר פריטים יועברו גם למוזיאון חברת התעופה.

Exit mobile version