Site icon IAS

בנגקוק חוגגת 241 שנים בין התאריכים 21-25 באפריל 2023

בנגקוק. מקדש ואט פרה קוו. צילום Depositphotos

"בנגקוק (Krung Rattanakosin) חוגגת 241 שנים להיווסדה, בתאריכים 21-25 באפריל 2023 בשורה של אירועים ופעילות המכבדים ומנציחים את חסדו של המלך ראמה הראשון ושל כל מלכי שושלת צ'אקרי", הוכרז על ידי משרד התרבות של תאילנד.

בנגקוק הוקמה ב-21 באפריל 1782. האי רטאנקוסין או העיר העתיקה של בנגקוק ממוקם לאורך נהר צ'או פראיה במחוז פרה נאקהון. זהו ביתם של ציוני הדרך המפורסמים והמתויירים ביותר, כמו ארמון מלך תאילנד, מקדש ואט פהו, מקדש ואט סאקט, מקדש ואט סותאט, כיכר סאנאם לואנג, המוזיאון הלאומי, הגלריה הלאומית לאומנות ושוק הפרחים.

טקס הפתיחה יתקיים במוזיאון הלאומי ובתיאטרון הלאומי של בנגקוק. לאורך חמשת הימים יתקיימו מופעי תרבות, מוזיאון לילה, שוק אוכל בסגנון רטרו, ויריד מכירת מוצרי תרבות מ-76 המחוזות של תאילנד ומ-50 המחוזות של בנגקוק.

בפארק SantiChai Prakan, יתקיימו אירועים ופעילויות מה-21 באפריל ועד ה-7 במאי הכוללים תערוכה לכבוד כל מלכי שושלת צ'אקרי, מופעי מולטימדיה החוגגים את 241 שנות היוסדה של בנגקוק, קולנוע באוויר הפתוח ומופעי תזמורת.

פארק SantiChai Prakan בנגקוק. צילום Depositphotos

המרכז לאמנות עכשווית Ratchadamnoen יקיים תחרות צילום בנושא 241 שנות העיר יחד עם סדנאות ויריד של מוצרי אמנות עכשווית, כמו גם פעילויות הקשורות לקהילת ASEAN. מוזיאון סיאם יארח דיונים אקדמיים ותערוכה על 241 שנותיה של העיר.

מוזיאון Bang Lamphu יציע כניסה חופשית ויקיים פעילויות תיירות קהילתיות המנוהלות על ידי מדריכי נוער מקומיים כולל סדנאות אמנות ומופעי תרבות. רשות התחבורה של בנגקוק (BMTA) תארגן אוטובוסים וחשמליות לטיולים, כמו גם שירותי איסוף והחזרה בנקודות שונות, ללא תשלום.

Exit mobile version