Site icon IAS

במיוחד בחורף: צירוף אירועי ספורט לכל נסיעה

ספי דונר, מנכ"ל חברת טיקטינגו וספורטס אוונטס 365

ספי דונר, מנכ"ל חברת טיקטינגו וספורטס אוונטס 365

חברת טיקטינגו (Ticketingo) מבית ספורטס איוונטס 365 (Sports Events 365) העולמית היא בדיוק מה שאתם צריכים לחורף הקרוב. החברה מציעה לסוכני הנסיעות אפשרות להגדיל את נפח המכירות שלהם באמצעות תפירת חבילות “טיילור מייד” ללקוחותיהם הכוללות בתוכן אירועי ספורט שונים ומגוונים ברחבי העולם, ביניהם: משחקי כדורגל באירופה ודרום אמריקה, ספורט אמריקאי, ספורט מוטורי, טורנירי טניס, הופעות בחו”ל ועוד.

איך הכל התחיל

חברת ספורטס איוונטס 365 היא חברה בין לאומית שנוסדה לפני כ-12 שנה על ידי מנכ”ל החברה ספי דונר, אשר זיהה את הצורך הגדול לקניית כרטיסים לאירועי ספורט בין לאומיים, ומאז ועד היום צברה תאוצה גדולה. לחברה פעילות בינלאומית חובקת עולם המונה מספר רב של אתרים למכירת כרטיסים ב-21 שפות שונות. החברה אשר יושבת בטירת הכרמל ומונה מעל ל-50 עובדים, מכרה בשנה האחרונה כ-50 אלף כרטיסים ומגלגלת מחזור מכירות שנתי של עשרות מיליוני שקלים.

טיקטינגו הוא המותג הישראלי של החברה ומעצם היותו חלק מחברה כה גדולה, יש לו את היכולת לשווק כרטיסים במחירים תחרותיים תוך מתן ביטחון מלא לסוכן הנסיעות.

איך זה עובד?

טיקטינגו הוא בראש ובראשונה מנוע חיפוש מתקדם של כרטיסים המאפשר לסוכן הנסיעות לבצע חיפוש על פי מגוון חיתוכים שונים: לוקיישן, קבוצה, הצלבה בין לוקיישן ולקבוצה, שם האומן (במידה ותרצו להזמין הופעה) ועוד. כך יכול הסוכן, בקלות רבה, להרכיב חבילה המותאמת בצורה מדויקת ללקוח שלו הכוללת בתוכה, בנוסף למלון ולטיסה, גם אירועי ספורט או הופעות ביעד שבחר.

חשוב להדגיש כי החברה איננה מתמקדת באירועי שיא בלבד, אלא מציעה כרטיסים למשחקים ולאירועי ספורט לאורך כל השנה. למעשה, אין כמעט אירוע ספורט שלא תמצאו אליו כרטיסים באתר, ובמידה ולא מצאתם – תמיד תוכלו לפנות לטיקטינגו והם כבר ימצאו את הכרטיסים הרצויים. בכך החברה מאפשרת לכל לקוח “לתפוס על הדרך” משחקים בזמן השהייה בחו”ל שאינם דווקא משחקים גדולים או יקרים.

הסוכן יכול לבחור בין שלוש דרכים שונות כיצד לעבוד עם טיקטינגו:

  1. אתר הסוכנים: אתר המוגן בסיסמא בו מופיעים מחירי הנטו של כרטיסים. הסוכנים יכול לרכוש את הכרטיסים הרצויים ולמכור אותם במחיר שיבחרו.
  2. White Label  (אתר מראה): המאפשר לסוכנים להטמיע באתרם את מנוע החיפוש של טיקטינגו עם ה”Look & Feel”  של האתר שלהם, ובכך למעשה להכניס את הסחורה לתוך האתר. שיטה זו דורשת מינימום של מאמץ מצד הסוכן.
  3. חיבור API ישיר: גישה לבסיס הנתונים (Database) של האתר אשר בעזרת תכנת ניתן להטמיע אותו באתר הסוכנות.

לכל מי שחושש להתעסק עם כרטיסי ספורט, החברה תמיד שמחה לקיים הדרכות: “אנחנו מאוד פתוחים לסוכני הנסיעות שלנו. כל סוכן שירצה הדרכה על השימוש באתר ובכל נושא אחר מוזמן לפנות אלנו. נשמח לקיים הדרכות להבנת הייחוד והמורכבות של הנושא” מספר לנו דונר, מנכ”ל החברה.

כמו כן, לחברה שירות לקוחות הפועל 5 ימים בשבוע עד השעה 23:00 וביום שישי עד השעה 17:00, וכן קו חירום הנותן מענה שבעה ימים בשבוע עד 23:00.

בעזרת טיקטינגו, הסוכן יכול בקלות רבה להרכיב חבילה המותאמת בצורה מדויקת ללקוח שלו

מגוון רחב של אפשרויות

עוד יתרון בולט בטיקטינגו הוא שניתן להזמין כרטיסים למשחקים חודשים רבים מראש ומנגד, מספר שעות בודדות לפני המשחק. גם אם הלקוחות שלכם כבר הזמינו ממכם חבילות לחו”ל, תוכלו תמיד לבדוק איתם הענות לקניית כרטיסים לאירועי ספורט שונים המתקיימים באותו הלוקיישן שהם נופשים, ובכך למקסם את הרווחים שלכם מהחבילה.

אלוקציות וחיות אחרות

טיקטינגו מאפשרת עבודה באמצעות אלוקציות ובכך אין הסוכן מסתכן בקנייה מוקדמת של כרטיסים: “אנחנו מקצים על פי בקשה מספר כרטיסים ל-X ימים” משתף אותנו דונר. ” כך שאתם לא מסתכנים. מה שתמכרו, תמכרו, ומה שלא תוכלו להחזיר”. השירות מיועד בעיקר לאלו הרוצים לפרסם את הכרטיסים לקהל יעד רחב או לצאת במבצע מיוחד.

דונר מדגיש כי ישנה חשיבות רבה לדוור את הנושא ללקוחות: “לקוחות הרוצים לקנות כרטיסים למשחקים לא תמיד מודעים שסוכן הנסיעות שלהם הוא הכתובת ולכן הם מחפשים אותם לבד. סוכני הנסיעות יכולים להשתמש בדיוור שלנו בכדי לפנות אל לקוחותיהם ולהרגיל אותם שהם הכתובת לקניית הכרטיסים לאירועי ספורט ברחבי העולם”.

חברה דינמית וגדולה

יתרון משמעותי לסוכן הנסיעות

“טיקטינגו נותנת לסוכני נסיעות יתרון גדול מאוד” מספר דונר, “בעזרתנו, יש להם את האפשרות לשלב כמעט בכל נסיעה שהם מרכיבים כרטיסים למשחקי ספורט והכל בצורה גמישה ודינמית. בנוסף, ניתן לשלב מספר אירועי ספורט שונים באותו היעד או לחלופין, לשלב מספר משחקים במספר יעדים שונים בחופשה אחת. כמו כן, מניסיוננו, הרווחיות של סוכן הנסיעות גבוהה משמעותית במקרה של חבילה תפורה לעומת חבילה מן המדף הנרכשת מסיטונאי .”

“סוכן נסיעות שאינו משתמש בבסיס הנתונים שלנו ככלי לייצר חבילות ספורט תפורות לפי צורך הלקוח, עלול לפספס את פוטנציאל המכירות הרחב שהמשרד שלו יכול להגיע אליו, בעיקר בתקופת החורף” מדגיש דונר.

אל תפספסו

לסיום, דונר מפנה את תשומת ליבנו לתאריך קרוב וחשוב ביותר: “ב-17/12 תתקיים הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות ואנחנו ממליצים מאוד להיות ערניים לכך. מיד לאחר ההגרלה יתחיל ביקוש אדיר של לקוחות הרוצים לצפות במשחקים השונים”. ואכן זאת הזדמנות נהדרת בשבילכם להכניס קצת ספורט לחבילות שלכם.

לכל הפרטים על אתר טיקטינגו ושיתוף פעולה עימם לחצו כאן

Exit mobile version