Site icon IAS

בכירי ענף התיירות השתתפו בכנס חברת אמדאוס

: יוני וקסמן- יו"ר אופיר טורס, אורי בן ארצי- מנהלת המכירות באזור דרום אירופה של אמדאוס העולמית, שחר שגיב- סמנכ"ל הכספים של תלמה, אבישי כהן- מנכ"ל אמדאוס ישראל

מנהלים בכירים בענף התיירות, הגיעו לכנס שערכה חברת אמדאוס ישראל- העוסקת בפתרונות טכנולוגיים לתחום התיירות. האירוע התקיים באולם הכנסים והאירועים "אנו" באוניברסיטת תל אביב. את המפגש פתח אבישי כהן- מנכ"ל אמדאוס ישראל, והזמין את ברנד שטפאן מאמדאוס העולמית.

בהמשך התמקד המפגש בעדכונים על עולם התיירות בהיבט הטכנולוגי והמערכתי, נושא Safe Travel  – איך הופכים את הנסיעה בעולם לבטוחה יותר,  טרנדים עולמיים ומקומיים ותוכניות להמשך. בסיום המפגש התקיימה הרצאה מרתקת של עופר דורון – מנהל מפעל החלל בתעשייה האווירית.

בין המשתתפים: אבישי כהן- מנכ"ל אמדאוס ישראל, אורי בן ארצי- מנהלת המכירות באזור דרום אירופה של אמדאוס העולמית, יוני וקסמן- יו"ר אופיר טורס, אפרים קרמר- מנכ"ל אשת טורס, גיל סתיו- סמנכ"ל השיווק של ישראייר, טלי נוי- סמנכ"לית השיווק של איסתא, עידית פדן- מנכ"לית אופקים, זיו רונן- מנכ"ל גוליבר, שחר שגיב- סמנכ"ל הכספים של תלמה, איציק פנסו- מנכ"ל פלאנטו ועוד.

Exit mobile version