Site icon IAS

בית האופנה בולגארי יפתח מלון מפואר ברומא

דגם מלון בולגארי רומא

בשורה לאוהבי מלונות יוקרה. בית האופנה האיטלקי בולגארי חתם על הסכם לפתיחת מלון חדש במרכז רומא ב-2022. המלון 'בולגארי רומא' יהיה ממוקם בפיאצה אוגוסטו אימפרטורה, בלב ליבה של שכונת קמפו מרציו, מרחק קצר מויה דל קורסו, המדרגות הספרדיות וחנות הדגל של החברה בויה קונדוטי.

המלון ישכון בבניין מפואר בבעלות אדיזיונה נכסים, שנבנה בין השנים 1936-1938 בעיצובו של האדריכל ויטוריו באליו מורפורגו (Vittorio Ballio Morpurgo) עם מוטיבים רומיים טיפוסיים: הארה פקיס (מזבח שהוקדש לאלה הרומית פאקס) והמוזוליאום (מבנה קבורה) של אוגוסטוס.

בדומה למלונות בולגארי אחרים בעולם, משרד האדריכלים ועיצוב הפנים אנטוניו סיטריו פטריצ'יה ויאל (Antonio Citterio Patricia Viel) יהיה אחראי על עיצוב המלון, שיציע למעלה מ-100 חדרים, ברובם סוויטות. במלון תהיה גם מסעדת מישלן של השף ניקו רומיטו ובר משקאות, שניהם ממוקמים בקומה העליונה כדי להבטיח נוף מרהיב על העיר היפה.

המלון היוקרתי יכלול גם מגוון מתקנים נוספים, כולל ספא ברמה גבוהה עם בריכת שחייה מקורה, וחדר כושר משוכלל, המציע את שיטת האימונים הבלעדית של סדנת בולגארי. כמאפיין ייחודי, מלון בולגארי רומא יציע גם חדר קריאה הכולל אוסף של ספרים המוקדשים להיסטוריה של התכשיטים – המקום יהיה פתוח לאורחים ולקהל הרחב בתיאום מראש.

פיאצה אוגוסטו אימפרטורה: מיקומו של מלון בולגארי רומא. צילום בולגארי

 

"אנו גאים במיוחד שהבטחנו מיקום כה יוצא דופן למלון בולגארי החדש ברומא," אמר מנכ"ל בולגרי, ז'אן-כריסטוף באבין (Jean-Christophe Babin). "מלון זה, שייפתח ב-2022, מייצג הישג יוצא דופן עבור בולגארי , סוף סוף 'מקדש' משלו בעיר בה הוקמה החברה ומייצג את הלב הפועם של המותג. זו תהיה ללא ספק חווית האירוח המפוארת ביותר ברומא אי פעם."

בולגארי רומא יצטרף לקולקציית המלונות המונה כבר שישה מלונות:  במילאנו, לונדון, באלי, בייג'ינג, דובאי ושנחאי ואשר תורחב עוד יותר, בין 2021 ל- 2023, עם השקות בפריס, מוסקבה וטוקיו. חברת בולגארי הוקמה ברומא, בשנת 1884 כחנות תכשיטים וביססה במהירות מוניטין של מצוינות איטלקית עם אומנות מעולה ויצירות מפוארות.

Exit mobile version