Site icon IAS

ביטול עונת ההפלגות של Odyssey of the Seas מחיפה

אודסי אוף דה סיז בנמל חיפה. צילום חברת נמל חיפה

סוכן/ת יקר/ה,

חברת השייט, רויאל קאריביין עבדה בחריצות רבה כדי להתכונן לקאמבק חזרה לים. זה לקח חודשים רבים של תכנון וארגון מערכות על מנת להיות ערוכים ומוכנים להפעלת הפלגות מנמלי בית חדשים עם תיאום ותקשורת עם ממשלות ורשויות מקומיות, כדי להבטיח שהפרוטוקולים החדשים שהוכנו על ידי צוות מומחי הבריאות של חברת השייט ישמרו על רווחתכם.

התוכנית העדכנית ביותר של חברת השייט לגבי חזרה לים וחידוש תפעול הפלגות הייתה הצבת האנייה החדשה והחדשנית ביותר בצי, Odyssey of the Seas, בישראל להפלגות מחיפה החל מה-2 ביוני 2021. לצערנו, חברת השייט לא הצליחה להשלים את ההכנות הנדרשות להתחלת הפעילות ונאלצה בצער רב לבטל את עונת ההפלגות עקב אי השקט בישראל ובאזור המזרח התיכון.

אנו יודעים שהחדשות הנ"ל מאכזבות ביותר, ומצטערים על השפעת האירועים עליכם באופן אישי ומקצועי.
במהלך 12 החודשים האחרונים, צוותי חברת השייט עבדו מסביב לשעון בהכנות לחזרה להפלגות והשקיעו אינספור שעות בפיתוח פרוטוקולים ונהלים חדשים. המטרה העיקרית שלנו ממשיכה להיות, חזרה לים אופן בריא וללא תקלות.

עקב ביטול ההפלגות, רויאל קאריביין מציעה ללקוחותיכם מספר אופציות:

1. חברת השייט מנפיקה באופן אוטומטי שובר זיכוי למימוש עבור הפלגה עתידית בערך של סכום ההפלגה +הטבה של תוספת 25%. סה"כ 125% על סכום ההפלגה. למימוש בהזמנה חדשה שתבוצע עד 30 באפריל 2022 להפלגות רויאל קאריביין שיוצאות עד 30 לספטמבר 2022 .

2. 100% החזר כספי מלא – אם הלקוחות שלכם בוחרים בהחזר כספי מלא, הם אינם זכאים להטבה של תוספת 25% על הסכום ההפלגה ששולם. אנו נשמח לסייע לכם בתהליך ההחזר מול חברת השייט. יש להודיע על בחירה זו לא יאוחר מתאריך 30 ליוני 2021. על פי נהלי חברת השייט ההחזרים יבוצעו תוך 45 ימים מיום בקשתכם להחזר כספי.

3. הזמנה מחדש – בצעו הזמנה חדשה להפלגות האנייה Jewel of the Seas  מלימסול בקיץ 2021 והלקוחות שלכם יהנו מהטבה בסך  400$ לחדר לבזבוזים באנייה.

להלן פרוט מלא:

אופציה 1: לקבל שובר זיכוי אוטומטי לקרוז עתידי בסך 125%
חברת רויאל קאריביין תעניק לכם שוברי זיכוי בסך של 125% לשימוש  בביצוע הזמנת הפלגה עתידית עד 30 לאפריל 2022 .

• סכום שובר הזיכוי מבוסס על הסכום ששולם לחברת השייט פלוס הטבה של תוספת 25% על הסכום ששולם עקב הנסיבות הייחודיות של ביטול ההפלגה.

• ניתן להשתמש בשובר הזיכוי שלכם לביצוע הזמנת הפלגה עתידית של רויאל קאריביין לא יאוחר מ – 30 לאפריל 2022 עבור הפלגות שיצאות עד 30 לספטמבר 2022.

חברת רויאל קאריביין תנפיק לכם באופן אוטומטי את שובר הזיכוי העתידי באמצעות דוא"ל עד ה-11 ביוני 2021, כך שהלקוחות שלכם יוכלו להיות בראש שקט.

מיסים והיטלים יוחזרו אוטומטית. תהליך ביצוע החזר כספי הינו תוך 45 ימים. כמובן שצוותי חברת השייט יעבדו מהר ככל הניתן לביצוע ההחזרים, והם מעריכים מראש את סבלנותכם.

אנא שימו לב:

• האופציה הנ"ל אינה קבילה אם הלקוחות השתמשו בשוברי זיכוי שקיבלו במסגרת תכנית "להפליג בביטחון" כאמצעי תשלום מלא עבור ההזמנה הנוכחית.

• אם הלקוחות השתמשו בעבר בשוברי זיכוי עתידיים (כולל שוברי זיכוי שהוענקו להם במסגרת ביטול ההפלגות על ידי חברת השייט), הם יקבלו שוברי זיכוי עתידיים חדשים. השוברים החדשים יהיו בסך של 125% עבור כל סכום חדש ששילמתם כולל 100% סכום שוברי הזיכוי בהם השתמשתם להזמנה נוכחית עם תאריך תפוגה למימוש עד 30 לאפריל 2022, עבור הפלגות שיוצאות עד 30 לספטמבר 2022. (למעט מיסים והיטלים שיוחזרו)

• אם הלקוחות כבר הושפעו מהפלגה שבוטלה בעבר עקב השעיית הפלגות גלובלית על ידי חברת השייט, ושילמתם כספים נוספים על הזמנה חדשה שבוצעה כבר בתוך תקופת ההשעיה הממושכת הזו, ובחרתם  אז להחזר כספי באמצעות התהליך שלהלן,  חברת השייט תבצע החזר עבור שתי ההזמנות.

אופציה 2: 100% החזר כספי מלא
אם הלקוחות מעדיפים החזר כספי מלא, שהינו בעל ערך נמוך יותר משוברי הזיכוי לשימוש בהפלגה עתידית שהוצע להם למעלה, אנו נשמח לסייע לכם בתהליך ההחזר מול חברת השייט. בהתחשב במצב נזיל בתקופה זו,  יש לכם הזדמנות להקדיש זמן נוסף להחלטה בראש שקט, האם לבחור בהצעה לעיל של קבלת שוברי זיכוי עתידיים עם הטבה של תוספת 25% על הסכום ששילמתם או החזר כספי על הסכום ששילמתם. אם בחרתם החזר כספי,אנא ידעו אותנו  לא יאוחר מ-  30 ליוני, 2021 על מנת שחברת השייט תתחיל בתהליך ההחזר וביטול שוברי הזיכוי שהונפקו לכם.

אנא שלחו לנו למייל res@sunorama.co.il על מנת שנתחיל את תהליך ההחזר מול חברת השייט.

על מנת שלא תמתינו למענה בשיחה טלפונית עקב עומס בפניות, אתם מוזמנים להיות איתנו בקשר באמצעות המייל ו/או תקשורת ווטסאפ דרך אתר האינטרנט שלנו בכתובת www.royal-caribbean.co.il.
חשוב
: אנא שימו לב, ברגע שחברת השייט תתחיל בתהליך החזר כספי הם לא יוכלו לשנות תהליך זה, במקרה והלקחות יחליטו לשנות את דעתם, ולכן לא יתאפשר להם לקבל חזרה את שוברי הזיכוי הכוללים את ההטבה שהוצעה להם לעיל.

• לאחר מכן חברת השייט תבטל את שוברי הזיכוי העתידיים שלהם ותתחיל בתהליך ההחזר הכספי, שיכללו גם החזר עבור הזמנות NRD (שבדרך כלל הנוהל הינו אי החזר מקדמה.)

• אתם יכולים לצפות לקבל את ההחזר תוך 45 ימים אחרי היום בו הגשתם את בקשתכם להחזר כספי.

• אנא,שימו לב: אם השתמשתם בשוברי זיכוי עתידיים שהלקוחות קיבלו בעבר במסגרת תכנית "הפליגו עם ביטחון" ((Cruise With Confidence כאמצעי תשלום להזמנה הנוכחית ובחרתם לקבל החזר כספי, חברת השייט תבצע החזר כספי רק עבור סכומים ששולמו על ידכם מעבר לסכום שובר הזיכוי, במקרה הזה חברת השייט תנפיק לכם בחזרה את שובר הזיכוי המקורי לשימוש עתידי.
אופציה 3: הזמינו מחדש והלקוחות יקבלו באופן אטומטי בונוס בסך של 400$ לחדר לשימוש על האנייה.

• אם תזמינו מחדש עד ה-13 ביוני 2021 בהפלגה היוצאת מלימסול, קפריסין על סיפון האנייה Jewel of the Seas, לפי המחירים הקיימים ביום ביצוע ההזמנה, חברת השייט תעניק ללקוחות בונוס בסך 400$  לשימוש על האנייה. בונוס ההזמנה מחדש יחול על הזמנתם לאחר יצירת ההזמנה החדשה במסגרת הזמן של הצעת הטבה זו המופיע לעיל. הטבה זו של 400$ לא ניתנת להחזר או להמרה, סכום ההטבה יהיה זמין ללקוחות ביום העלייה לאנייה לשימוש בכל רחבי האנייה למעט בקזינו, ותוקפו יפוג בשעה 22:00 בלילה האחרון של ההפלגה שלכם.

 

שוב, אנחנו מצטערים מאד ומעריכים  מאד את הבנתכם, אנו אופטימיים עם תקווה שבקרוב, נפליג בים יחד. בינתיים, תשמרו על בריאותכם ובטיחותכם.

בברכה
חברת רויאל קאריביין /  חברת סנורמה – נציגת מכירות.

Exit mobile version