Site icon IAS

ביג אפל, ביג טיים: תעשיית התיירות של ניו יורק בנסיקה

ניו יורק יותר קרובה מתמיד. צילום Depositphotos

תעשיית התיירות של העיר ניו יורק זינקה ב-71.4% מאז 2012 ו-56.4 מיליון מטיילים ביקרו בעיר ניו יורק בשנה שעברה, על פי נתונים של NYC & Company , ארגון השיווק הרשמי של ניו יורק. 47.4 מיליון נוסעים מקומיים ו-8.9 בינלאומיים.

חברת NYC & Company פרסמה גם תחזית אופטימית לשנה הקרובה, בה צפויים לבקר בעיר 62 מיליון מבקרים ו- 85% מרמות השיא של 2019. קצב התאוששות תעשיית התיירות תומכת בכ-410,000 מקומות עבודה במגזר הפנאי והאירוח ולמעלה מ-40 מיליארד דולר בהוצאה ישירה של המבקרים או כ-60 מיליארד דולר כהשפעה כלכלית כוללת לשנה.

"העיר ניו יורק לא חוזרת – אנחנו חוזרים", אמר ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס (Eric Adams). "אחרי שנפגענו הכי קשה מכל עיר במדינה במהלך שיא מגיפת הקורונה, כמעט 57 מיליון מטיילים ביקרו השנה בעיר הגדולה בעולם, וזה בגלל שכל יום אנחנו מראים יותר אנרגיה יצירתית והצלחה. ובזכות תעשיית תיירות פורחת, העיר שלנו ממשיכה להיות מנוע כלכלי חיוני שתומך בהתאוששות הכוללת של המדינה, והיא אחראית ל-410,000 משרות לתושבי ניו יורק והשפעה כלכלית של 60 מיליארד דולר בשנה. אנחנו לא יכולים לחכות לקבל עוד יותר מבקרים בשנת 2023, אבל יש לי מסר אחד לכולם: להוציא כסף!"

הביקוש לבתי מלון נותר חזק ונתמך על ידי עלייה מתמדת בנסיעות העסקיות באמצע השבוע. פעילות הפגישות והכנסים עלתה ברחבי העיר, כאשר מרכז Javits ראה עלייה של 15% מאוגוסט עד דצמבר 2022 בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2021. בנוסף, חידוש נתיבי השירות של חברות התעופה, המשך ההשקעות בתשתיות לאורך המגיפה, וכן הוספת הצעות תיירות חדשות, תוכניות ואירועים מרכזיים בשנה היו קריטיים למשיכת מבקרים חזרה לעיר ולעידוד פעילות ההוצאות. הכנסות ממיסים שנוצרו מהוצאות מבקרים חסכו לכל משק בית בניו יורק כ-2,000 דולר ב-2022.

Exit mobile version