Site icon IAS

בטיחות הטיסה מתחילה בבדיקות קורונה לצוות עובדי חברת התעופה

עובד חברת התעופה דלתא איירליינס בבדיקת קורונה. צילום דלתא

אתר משרד הבריאות מציג את הטיסות בהן התגלו חולי קורונה, הם לא מעטים ובמגוון חברות תעופה ויעדים. חברת תעופה שהבינה את משמעות קטיעת שרשרת ההדבקה ולקחה את הנושא צעד קדימה היא דלתא איירליינס האמריקנית.

דלתא איירליינס בדרך לביצוע בדיקות קורונה בכל כוח העבודה שלה עד סוף החודש, הודות לתוכנית בדיקות עובדים נרחבת שמוסיפה שכבת הגנה נוספת לאמצעים הרבים שהשיקה חברת התעופה לאחרונה, במטרה לשמור על העובדים ועל הלקוחות בריאים בטיסה.

"הלקוחות שלנו רוצים לדעת שהאנשים המטפלים בהם בזמן הנסיעה הם בריאים", אמרה ג'ואן סמית  (Joanne Smith) סגנית נשיא בכירה בדלתא איירליינס. "ביצוע בדיקות COVID-19 לכל האנשים שלנו זו פעולה חשובה שאנו יכולים לנקוט בכדי לשמור על ביטחון העובדים, משפחותיהם ולקוחותינו, תוך הגברת הביטחון בנסיעות וביצוע חלקנו, כדי להאט ולעצור את התפשטות הנגיף."

בדיקות נרחבות ופרואקטיביות הן אחת הדרכים הטובות ביותר להאט את ההתפשטות, במיוחד מכיוון שאנשים שאינם סובלים מתסמינים יכולים להפיץ את הנגיף. בדיקת כל 75,000 אנשי הדלתא תעזור לתת לאנשים אסימפטומטיים זמן להתאושש בבית ולהפחית את החשיפה לאחרים.

Mayo Clinic, המובילה העולמית בתחום הטיפול הרציני והמורכב, גויסה ע"י דלתא איירליינס כדי לסייע בפיתוח אסטרטגיית בדיקה מחודשת המבוססת על הערכות סיכון מותאמות. מרפאת מאיו תבחן ותערוך גם את נוהלי הבריאות והבטיחות של דלתא החל  מאמצעי מניעה לזיהום ועד הערכות סיכון עובדים שמטרתם לתמוך בעובדי החברה ולסייע בהפחתת שיעור הזיהום.

דלתא השיקה לאחרונה בדיקות לגילוי 19- COVID בערים בהן אוכלוסיות העובדים גדולות, כולל אטלנטה, מיניאפוליס וניו יורק, ולאחרונה האריכה אפשרות בדיקה בבית לכלל עובדי ארה"ב, באמצעותה -Quest Diagnostics ערכות איסוף עצמי ישירות לפתחו של עובד על פי דרישה.

חיטוי מטוס דלתא איירליינס. צילום יח"צ

"שיעור הזיהומים בקרב העובדים שלנו מול לקוחות הוא מתחת לממוצע הארצי ומראה כי אמצעי Delta CareStandard שלנו עובדים", אמרה סמית.  "בעוד שאנחנו מעודדים מהתוצאות, אנו יודעים שאיננו יכולים להרשות לעצמנו לוותר על זה כעת. מומחי בריאות מסכימים כי גישה רב שכבתית – גישה הכוללת בדיקות, בדיקת סימפטומים, לבישת מסכות, ניקוי סביבתי והתרחקות גופנית – הם המעכבים הגדולים ביותר להפצת COVID-19 ותמלא תפקיד קריטי בשמירה על עמנו בשבועות והחודשים הבאים. "

עובדים המקבלים תוצאת בדיקה חיובית לנגיף COVID-19 נדרשים לבידוד בבית לפחות 10 יום תוך קבלת הגנה מלאה על שכרם על מנת לשבור את שרשרת הנדבקים בקרב העובדים והלקוחות. בנוסף, עובדים שנחשפו לאחרים עם COVID-19 נדרשים להישאר מחוץ למקום העבודה במשך 14 יום ממועד החשיפה עם הגנת שכר מלאה. דלתא מציעה גם לעובדים את האפשרות להיבדק בנוגדנים COVID-19 בכל מרכזי ארה"ב הגדולים ולמעלה מ -2,000 מיקומי אבחון Quest ברחבי הארץ – ללא תשלום.

מרפאת מאיו מייעצת לדלתא בנושא אמצעי מניעה ובקרה נוספים לנגיף COVID-19 כחלק מתפקידה בפאנל הייעוץ הגלובלי של דלתא, קונסורציום של שותפים שהחברה גייסה בכדי לבדוק ולהמליץ ​​על שיטות עבודה לבריאות העובדים והבטיחות של הלקוחות בנושא על בסיס קבוע.

שותפים נוספים לפרויקט: RB, יצרני חברת Lysol®, שעוזרת לפתח פרוטוקולי חיטוי ופתרונות חדשים; ו- Emory Healthcare המציעה ייעוץ בתהליכים משופרים לבטיחות הלקוחות.

Exit mobile version