Site icon IAS

בחירות בהתאחדות המלונות בישראל: ג'ימי זוהר מתמודד

לינות ותפוסות – אוגוסט 2021 צילום Depositphotos

סגן נשיא התאחדות המלונות בישראל, ויו"ר התאחדות המלונות ת"א רבתי, ג'ימי זוהר, הודיע בפנייה אישית למלונאים, על  החלטתו להתמודד בבחירות הקרובות של התאחדות המלונות על תפקיד סגן הנשיא וראש מועצת ההתאחדות.

זוהר, פועל בעולם המלונאות בתפקידים בכירים בארבעת העשורים האחרונים, ניהל בתי מלון שונים בארץ בכלל ובתל אביב בפרט, בשנים האחרונות הוא משמש כנציג בעלים של מספר מלונות עצמאיים בתל אביב יזם ויועץ בתחום המלונאות.

לאורך שנותיו כסגן נשיא התאחדות המלונות, פעל זוהר בנחישות לקידום מטרות המלונאים בתחומי הרגולציה והסדרת דירות הנופש לטווח קצר, המאבק על זכותם של המלונות לתחרות הוגנת והגשת הבג"צ כנגד רשות המיסים בנושא מיסוי הדירות וניכוי מס ישיר מאתרים דוגמת AIRBNB.

במסגרת תפקידו כיו"ר התאחדות מלונות תל אביב רבתי, המייצגת את מלונות ת"א- יפו, בת ים, ר"ג והרצליה, תרם זוהר להגדלת תקציבי השיווק לעידוד התיירות לאזור ולפעילות משותפת עם הרשויות המקומיות. זוהי הקדנציה השלישית בה ממלא זוהר את תפקידו זה, לרווחתם של בעלי המלונות מהקטן עד הגדול , העצמאיים  והרשתות הפועלים בערי גוש דן.

גימי זוהר. צילום יח"צ

במהלך כהונתו  התווספו מלונות רבים לשורות הארגון, שהפך למוביל בענף התיירות עם  למעלה מ-100 מלונות  בגוש דן. התאחדות מלונות תל אביב רבתי מייצגת מלונות ואזורים שונים זה מזה בגודלם ובצרכיהם, תוך שיתוף פעולה מלא של החברים.

"היום אנחנו נמצאים בעיצומו של משבר שלא ידענו כמותו ולפנינו עוד קשיים ואתגרים רבים", כתב ג'ימי זוהר בפנייתו למלונאים בה הודיע על כוונתו להתמודד. "אני גאה במלונאי ישראל ורואה בנו את הקטר שמוביל את ענף התיירות קדימה , אין לי ספק  שיחד תוך  עשייה ועבודה משותפת של כל המלונות נוכל לשמר את התשתית המלונאית שבנינו בעמל רב", דברי זוהר.

Exit mobile version