Site icon IAS

בועז וקסמן: "אנחנו סוכני הנסיעות הצד החזק של אל על"

בועז וקסמן מקבל את פרס מפעל חיים באירוע אל על. צילום עוזי בכר

באירוע אל על שנערך אתמול (ד'), במסגרת הכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות המתקיים במרקש שבמרוקו, הוענקו פרסי מפעל חיים לבועז וקסמן – יו"ר ובעלים של אופיר טורס, קובי קרני -יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, יעקב אמסלם – מבעלי אמסלם טורס, עופר חודורוב – מבעלי דיזנהאוז -BTC , טרי קסל – מנכ"ל דיזנהאוז – BTC ואחישי גל – מבעלי איסתא.

בועז וקסמן אמר בקבלת הפרס: "חברים יקרים, יש פה הנהלת אל על עם מרץ , מהיושב ראש עמיקם בן צבי, קני רוזנברג הבעלים, דינה בן טל וירום ודיש. התודה הגדולה ביותר מגיעה לעובדים שלי כי אני לבד לא שווה שום דבר, הם אלה שעושים את העבודה ואת המלאכה. אנחנו מאוד מצטערים שלא כל המשפחה פה כי זו חצי הפתעה, אבל אני שמח שבני האהוב, יוני נמצא איתנו ומייצג את כולם" .

בועז וקסמן המשיך ואמר: "חברת אל על החברה הלאומית היא החברה שאנחנו מעריצים, עובדים איתה ואנחנו מרגישים הרבה פעמים שגם אופיר טורס היא באיזו שהוא מקום הסוכנות הלאומית כי אנחנו מאוד מאוד כחול לבן. זה מה שמחבר אותנו למעלה מ-70 שנה עם אל על לאורך כל השנים. אנחנו יודעים שבענף הזה מגיע הרבה תודות במיוחד לנשים, המהוות את רוב הענף וגם לנשים הנמצאות בבית ועושות עבודה של 7/24 . אנחנו גם שמחים שמגזין "טיים" הכריז היום על הנשים באירן כנשות השנה וזה מה שמחבר אותי לעניין הזה ואנחנו צריכים לתמוך בנשים האלה. אנחנו סוכני הנסיעות הצד החזק של אל על וידענו שבחרתם במרקש בגלל הקש שבסוף כי זה חלק מהדברים שאנחנו מאוד אוהבים. לסיכום אני אצטט את שלמה ארצי, שאומר 'אתמול היה טוב , גם מחר יהיה טוב', אנחנו מאמינים בזה ויהיה טוב עם אל על ביחד".

קובי קרני מקבל את פרס מפעל חיים באירוע אל על. צילום עוזי בכר

קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות: " אני מלא ההערכה לבעלים קני רוזנברג ולכל צוות ההנהלה. תודה לדינה על שיתוף הפעולה עם משרדי הנסיעות וירום ודיש, מנכ"ל סניף ישראל, שידע להעביר את משבר הקורונה תוך עמידה בכלל ההתחייבויות שלה ושמירה על האינטרסים שלה".

בקבלת הפרס אמר קרני: " אני לא אוהב לקבל מתנות וכשאל על פנו אלי בנושא הסכמתי לקבל את זה בשם הציבור כולו משום שמפעל חיים במקום שאני יושב הוא מפעל חיים של כל משרדי הנסיעות שבמשך עשרות שנים תמכו באל על , כמו שאל על תומכת בנו. אני לא בא בידיים ריקות ואני מבקש מדינה וירום להגיע לפה ולקבל שי מהתאחדות סוכני נסיעות".

Exit mobile version