Site icon IAS

באיזה בית מלון בעולם כדאי לפגוש רוחות רפאים?

HI- Ottawa Jail Hostel – אוטווה, קנדה. צילום Bookimg.com

מחפשים ריגושים וחוויות מלהיבות? כתבה זו תעניין אתכם במיוחד. התפרצות הקורונה סגרה את האפשרות לטוס ולטייל בחופשיות, כפי שהיה נהוג בעבר, וכעת רבים עסוקים בעיקר בתכנון החופשה הבאה. לפני התפרצות המגפה, 63% מהמטיילים הישראליים ציינו שהם "מחפשים ריגושים וחוויות מלהיבות" בזמן טיול או חופשה, ושבשבילם זו אחת הסיבות העיקריות לנסיעה. ריגושים וחווית מלהיבות יכולים להתבטא, בין היתר, בחוויות מפחידות, טיול במקומות לא שגרתיים ואף ביקורים באתרים מטילי אימה. אם אתם מסוג המטיילים המעוניינים לכלול ברשימת היעדים הבאים שלהם, גם יעדים שיענו על הצורך בחוויות מפתיעות אחרי תקופה ארוכה בבית, אלה המקומות המומלצים.

ליל כל הקדושים שיצוין בסוף השבוע, מביא איתו אווירה היתולית ואף מפחידה במובנים מסוימים, שהובילה את המומחים של Booking.com לבדוק אילו מלונות מעניקים חוויה של לילה בחדר רדוף רוחות. למעלה מ-188 מיליון חוות דעת מאומתות של אורחים נבדקו, במטרה להציג ולמצוא את מבחר מקומות אירוח הייחודיים שמציעים פעילות מפתיעה, ואף מפחידה – כמו שסיפרו על כך האורחים בעצמם. אם אתם מאלה שנבהלים בקלות או צוחקים לפחד בפרצוף, אלה בתי האירוח שישמחו לספק לכם את הצורך בטיול מפחיד, אימתני ומפתיע כאשר זה יתאפשר.

HI- Ottawa Jail Hostel – אוטווה, קנדה. צילום Bookimg.com 

HI- Ottawa Jail Hostel – אוטווה, קנדה

בית הכלא של רחוב ניקולאס, ממוקם במרכז אוטווה ועבר עם השנים הסבה לאכסניה. למרות שרוב החדרים עברו שיפוץ, כדי להתאים לסטנדרטי האירוח של היום, עדיין תוכלו לחוש באלמנטים שיזכירו לכם את המהות הקודמת של הבניין, בעיקר הסורגים בחלונות ודלתות העץ שנשמרו מהמבנה המקורי. וזה לא הכל: לפי השמועות, עדיין מרחפות במקום כמה מהרוחות של האסירים שהיו כלואים שם פעם, מה שמסביר את הדיווחים הרבים על צעקות רפאים ושאר רעשים מסתוריים. על פי סיפורים, הדמות שנוהגת להופיע הכי הרבה בפני האורחים בכלא אוטווה היא פטריק ג'יי ווילן, חייט אירי שהוצא להורג במקום אחרי שהואשם ברצח של פוליטיקאי מקומי.

Tulloch Castle Hotel – דינגוול, בריטניה

טירת טולה נבנתה במאה ה-12, וכדי לבקר בה תצטרכו לנסוע אל דינגוול בבריטניה. לאורך השנים, המבנה שימש בין היתר כבית חולים מאולתר לחיילים שפונו מדנקרק ב-1940. כיום, הטירה היא מקום אירוח יוצא דופן עם עבר מרשים ומצמרר במיוחד. אחת הפעילויות האהובות על האורחים היא ״סיור הרוחות״, שלוקח אותם לחקור את שלל גרמי המדרגות והמעברים הסודיים בטירה. אבל היזהרו לא לשוטט רחוק מדי – מספרים שהנשמה של גברת ידועה לשמצה עוד משוטטת במסדרונות.

Coombe Abbey Hotel – קובנטרי, בריטניה. צילום Bookimg.com

Coombe Abbey Hotel קובנטרי, בריטניה

מנזר קומב נבנה במאה ה-12, ואם תעזו לבלות כאן לילה, אולי תזכו לראות את הנזיר בברדס או את העלמה ירוקת העיניים, שלפי האגדה מסתובבים להם במסדרונות. תוכלו להצטרף לסיורים בעקבות רוחות רפאים או תעלומות רצח בלשיות, או להשתתף במשתה מרהיב באווירת ימי הביניים שנערך כל סוף שבוע.

Q Station – סידני, אוסטרליה

היום, קיו סטיישן בסידני משמש כמרכז מבקרים וכמקום אירוח מוכר – אבל הוא עדיין ידוע בתור המבנה הכי רדוף רוחות באוסטרליה, ואפילו הופיע בתוכניות טלוויזיה ובסרטי אימה. קיו סטיישן לא מציע רק סיורי רוחות רפאים, שיאפשרו לכם לחקור את העבר המצמרר של המקום, אלא גם סיורים מעשירים, שמציגים את ההיסטוריה המרתקת ופעילויות בטבע כמו קיאקים וצלילת שנורקל.  

Hotel Paris – פירנצה, איטליה. צילום Bookimg.com

Hotel Paris – פירנצה, איטליה

לא מפתיע שבעיר רומנטית כמו פירנצה, אחד מסיפורי רוחות הרפאים המפורסמים ביותר הוא גם סיפור אהבה: ביאנקה קאפלו, אצילה ונציאנית שנודעה ביופייה, נישאה בסתר לדוכס הגדול של טוסקנה, פרנצ׳סקו דה מדיצ׳י הראשון, אחרי שהם ניהלו רומן סודי במשך שנים. אך לרוע המזל, באוקטובר 1587 נמצא הזוג המאושר ללא רוח חיים, והנסיבות סביב המוות נותרו מסתוריות – יש הטוענים שהם הורעלו. הוטל פריס היה בעבר ארמון (או 'פלאצו', כמו שאומרים בפירנצה), שבו זוג האוהבים היה נוהג להיפגש בסתר. היום המבנה הפך למלון בוטיק, אבל זה לא מפריע לרוחה של ביאנקה קסטלו לשוטט מפעם לפעם במסדרונות ולחפש את בעלה הדוכס הגדול.

המשימה של Booking.com היא לעזור לכולם לחוות את העולם, ברגע שזה יהיה בטוח לעשות זאת שוב. לכן היא מציעה הטבות מיוחדות לאורחים שמחפשים קצת ריגושים בליל כל הקדושים הקרוב. בין אם אתם מתכננים מראש ובין אם אתם מזמינים ברגע האחרון, במקומות אירוח שנמצאים מעבר לפינה או בצד השני של העולם, אתם יכולים לקבל לפחות 15% הנחה כאשר זה יהיה בטוח לשוב ולטייל בעולם.

עקבו אחרי Booking.com ב-Twitter וב-Instagram, ולחצו לייק ב-Facebook. לכל החדשות והמידע העדכני ביותר על Booking.com בישראל בקרו כאן.

Exit mobile version