Site icon IAS

אתר נופש יוקרתי מרשת מלונות הילטון יוקם באבו דאבי

אתר הנופש היוקרתי שיוקם באי הפרטי אל נאווראס באבו דאבי. הדמיה LXR Hotels & Resorts

LXR Hotels & Resorts, החברה הבת מרשת מלונות הילטון, חתמה על הסכם להקמת אתר נופש יוקרתי באי הפרטי אל נאווראס באבו דאבי, שיכלול מסלול גולף ו-80 וילות חוף ומים רחבות ידיים ומעצובות באלגנטיות וכן וילה מלכותית בגודל של 450 מ"ר עם שני חדרי שינה המקיפה מגרש גולף חדיש. האתר צפוי להיפתח בשנה הבאה.

"אנו שמחים להביא את LXR Hotels & Resorts לאבו דאבי באי הפרטי אל נאווראס", ​​אמר קרלוס חנייסר (Carlos Khneisser), סגן נשיא לפיתוח, במזרח תיכון ואפריקה, ברשת מלונות הילטון. "בירתה המתפתחת של איחוד האמירויות ביססה את עצמה כמרכז עולמי בשנים האחרונות וראתה התפתחות מדהימה במונחים של אירוח, ספורט ותיירות. אני מאמין שהאי אל נאווראס ישלים את נוף מלונות היוקרה של אבו דאבי בצורה מושלמת ואנו מצפים לאורחים שיחוו את הנכס הייחודי הזה".

האי אל נאורס ישים דגש חזק על חקר, ביטוי ורווחה. בין מתקני הפנאי ברמה עולמית של הנכס יהיו חדר כושר יוקרתי ושלוש בריכות שחייה מדהימות – אחת מקורה ושתיים חיצוניות, כמו גם מגרשי טניס, מרינה פרטית, מועדון חוף אקסקלוסיבי וספא משוכלל. בנוסף, לילדים תהיה גישה למגרש משחקים מרתק, בריכת שחייה ייעודית, מתחם משחקי מים ומועדון ילדים.

הנכס יכלול גם מגוון של הצעות קולינריות מרגשות – משתי מסעדות ייחודיות המחבקות את הסביבה המדהימה עם פינות אוכל באוויר הפתוח, ועד שני ברים ובית קפה בריאות. אתר הנופש יצטרף לאוסף הגלובלי הבלעדי של LXR המותאמים אישית, כל אחד מייצג את מיקומו הייחודי ומציע חווית טיול ייחודית שמקורה במקום, בהיסטוריה, בתרבות ובמסורת שלו.

פייסל ג'אפר (Feisal Jaffer), מנכ"ל LXR Hotels & Resorts, אמר, "אבו דאבי הוא יעד יוקרתי ידוע שבו מבקרים תיירים ותושבים מקומיים המחפשים רגעים יוצאי דופן ושירות אישי. זה בדיוק מה שהאורחים שלנו יחוו באי אל נאווראס – אתר נופש מותאם וכזה שאנו גאים להוסיף לקולקציית ה-LXR העולמית ההולכת וגדלה".

האי אל נאווראס מצטרף לשלושה נכסים של LXR Hotels & Resorts שכבר פועלים במזרח התיכון, אפריקה וטורקיה, כמו גם ל-Wadi Hanifah, שהוכרז לאחרונה באזור א-טוריף, ריאד, ערב הסעודית.

Exit mobile version