Site icon IAS

אתר הנופש הילטון סנטוריני ביץ' ייפתח ב-2022

הדמייה של אתר הנופש הילטון סנטוריני ביץ' . באדיבות רשת הילטון

רשת מלונות הילטון הודיעה על פתיחת מלון חדש, Sea Breeze Santorini Beach Resort, ב-2022 באי היווני החלומי סנטוריני.  מותג רשת המלונות העולמית – Curio Collection by Hilton  תשכור את הנכס מחברת אלכסנדרוס בע"מ.

אתר הנופש החדש יכלול 37 חדרים מצוידים במרפסות, ג'קוזי או בריכת שחייה. חוף פרטי, שתי מסעדות ושני ברים, שתי חנויות, ספא, חדר כושר ושתי בריכות. מיקומו יהיה במרחק נסיעה קצרה מהאטרקציות הגדולות של סנטוריני: עיר הבירה פירה והעיר הפרהיסטורית אקרוטירי – שם יוכלו האורחים לחקור את האיים הגעשיים.

" עם מורשת של 60 שנה ביוון ובעקבות פתיחת המלון החדש בכרתים, אנו נרגשים להמשיך ולפתוח מלון חדש בסנטוריני, אחד האיים היותר יפים המארח למעלה משני מיליון מבקרים בשנה. המלון החדש יצטרף ליותר מ-20 מלונות Curio Collection באירופה ולמעלה מ-100 ברחבי העולם, אמר פטריק פיצגיבון (Patrick Fitzgibbon), סגן נשיא בכיר ברשת מלונות הילטון.

הילטון היא לא הרשת היחידה שבכוונתה לפתוח מלון בסנטוריני, לרשת רדיסון יש כבר מלון באי סנטוריני, שזכה לתואר "האי שממנו נראית השקיעה היפה בעולם". לאחרונה האי זכה לביקורם המתוקשר של השחקנית האמריקנית דמי מור ובתה.

יוון: האי סנטוריני הקסום, צילום Depositphotos
Exit mobile version