Site icon IAS

אתר הנופש דיסנילנד חוגג יום הולדת 100

מיקי, מיני והחברים מוכנים לחגיגות יום ההולדת 100. באדיבות דיסנילנד

השנה, חברת וולט דיסני חוגגת 100 שנים להיווסדה ואתר הנופש דיסנילנד החל אתמול (ה-27 בינואר) באופן רשמי סדרת אירועים חגיגיים. "אנו נרגשים להביא את חגיגת יום ההולדת 100 ממש לכאן במקום המאושר ביותר על פני כדור הארץ", אמר נשיא אתר הנופש דיסנילנד, קן פוטרוק (Ken Potrock). "עבור דורות של משפחות ומעריצים ברחבי העולם שהפכו את דיסני לחלק מחייהם, זו תהיה הזדמנות של פעם בחיים ליהנות מחוויות חדשות עם דמויות דיסני אהובות וצוות שחקנים מעולה."

Mickey & Minnie’s Runaway Railway – אטרקציה חדשה וידידותית למשפחות בתיאטרון El CapiTOON, ב-Mickey's Toontown. מיקי ומיני מסיעים את האורחים ברכבת לעולם של הרפתקה מטורפת וחסרת שליטה.

דיסנילנד: Mickey & Minnie's Runaway Railway. באדיבות דיסנילנד

World of Color – ONE – פארק ההרפתקאות של דיסני קליפורניה חוגג את מורשת הסיפור שהחל וולט דיסני לפני מאה שנה, וממחיש כיצד פעולה אחת, כמו טיפת מים, יוצרת אדווה שיכולה לצמוח לצונמי של שינויים. מופע מזרקות מלהיב מלווה במוזיקה, מביא לחיים כמה מהדמויות האוהבות ומעוררות ההשראה בדרכים חדשות.

דיסנילנד: “World of Color – ONE” צילום באדיבות דיסנילנד

Wondrous Journeys – 'מסעות מופלאים' מובילים את כל סרטי האנימציה של וולט דיסני במהלך המאה האחרונה, מתבסס על אפקטים חדשים של הקרנה המגיע לשיאו יחד עם מופע זיקוקי דינור מרהיב.

דיסנילנד: “Wondrous Journeys”. צילום באדיבות דיסנילנד

MagicBand+ – בונה מימד נוסף של סיפור ל-World of Color – ONE ול-Wondrous Journeys עם שילוב של אורות וריקודים מסוכרנים.

Disney 100 Years of Wonder – תערוכה חדשה בהשראת החזון של וולט לדיסנילנד להיות המקום שבו הסרטים מתעוררים לחיים בעולם האמיתי. האורחים יראו יצירות אמנות שנוצרו על ידי אנימטורים מקוריים של דיסני עבור חלק מהסרטים של וולט, לצד יצירות אמנות מקוריות שנוצרו על ידי אימג'ינרים כדי לשחזר את הסיפורים הללו בפארק.

Disney100 במקום המאושר ביותר בעולם – כל אתר הנופש יהיה מעוטר בצבעי פלטינה, כולל פסלים ומדליונים. טירת היפהפייה הנרדמת תהיה מקושטת בעיטורי פלטינה יחד עם מזרקות המים וכוכב משאלות שיאיר על המגדל. מיקי, מיני וחבריהם ילבשו תלבושות נוצצות שנועדו לציין את החגיגה הגדולה. פרטי מזון ומשקאות מיוחדים יעמדו לרשות האורחים. פרטי אספנות להנצחת Disney100 ימכרו למעוניינים.

עוד קסם בשנת 2023

מצעד “Magic Happens” – חוזר לפארק דיסנילנד ב-24 בפברואר, בהנחיית מיקי מאוס וחבריו שיחגוג רגעי קסם מסרטי אולפני האנימציה של וולט דיסני ואולפני האנימציה של פיקסאר.

ל-Mickey & Minnie's Runaway Railway יצטרפו חוויות חדשות כאשר ה-Mickey's Toontown המחודש ייפתח מחדש ב-8 במרץ 2023. המתחם יכלול יותר פעילויות משחק ואטרקציות מאי פעם, בנוסף למרחבי משחק עם דשא לאורחי המלון.

אזורי משחקים אינטראקטיביים כמו CentOONial Park, Goofy's How-To-Play Yard ובריכת הדונלד דאק יוצרים הזדמנויות נוספות למשפחות וילדים צעירים לשחק יחד בתוך פארק דיסנילנד, והאורחים יוכלו ליהנות מקלאסיקות כמו Mickey’s House, Minnie’s House ו-Roger Rabbit’s Car Toon Spin.

המלונות של אתר הנופש דיסנילנד יציגו לראשונה חידושים בהמשך השנה. Disney’s Paradise Pier Hotel יהפוך למלון Pixar Place Hotel,  השוזר את האומנות של פיקסאר לתוך סביבה נוחה ועכשווית. הווילות במלון דיסנילנד – מגדל חדש בן 344 חדרים – יסחוף את האורחים בעשרות שנים של קלאסיקות מונפשות באמצעות שילוב של עיצובים עכשוויים ויצירות אמנות נצחיות בהשראת אגדות דיסני.

Exit mobile version