Site icon IAS

אתרי הטבע בגרמניה – הגרסה הווירטואלית

הונברג גרמניה. צילום Depositphotos

בימים אלו, בהם תעשיית התיירות העולמית מצויה בהדממה עמוקה וטיולים פיזיים ברחבי תבל עדיין מהווים חלום רחוק, רבים מוצאים מפלט במסעות וירטואליים. "זה יכול להיות כהכנה לטיול אמיתי, שיתוכנן ויתרחש בעתיד הלא רחוק, או פשוט לשם ההנאה שבדבר", מסבירה גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות בישראל. וכך, מתוך שפע בלתי נדלה של אפשרויות וירטואליות, מציעה מולר חמישה יעדי טבע ייחודיים. כעת, כל שנותר הוא להתענג על המראות – ולתכנן היום את הטיול של מחר.

סיור וירטואלי במערות שלוסברג

תחת חורבותיה של הונברג (Hohenburg) חבויות מערות החול של שלוסברג (Schlossberg), הגדולות מסוגן ביבשת אירופה. כאן, מעברים מסתוריים יובילו אתכם אל אולמות כיפתיים מרשימים, הצבועים בגווני הצהוב, האדום ומה שביניהם. כל אלו נוצרו בתהליך גיאולוגי עתיק, שהחל לפני כ- 250  מיליוני שנים.

לסיור הווירטואלי:

לחצו כאן

Geierlay: הגשר התלוי היפה בגרמניה 

בלב אזור הונרוץ (Hunsrück) מתנשא הגשר התלוי הנחשב ליפה מסוגו בגרמניה כולה. זהו Geierlay .suspension bridge.הוא נמתח לאורך של 360 מטרים, וגובהו כ 100- מטרים מעל צמרות העצים של העמק הציורי המשתרע מתחתיו – עמק Mörsdorfer Bach .

במקום אף פועל מרכז מבקרים חדש, שמהווה נקודת יציאה לסיור החוויתי, ובו פועלת מסעדה. זוהי גם נקודת התחלה מצוינת למסלולי טיולי טבע באזור. עוד כדאי לדעת כי באזור חולף טרק אירופי קלאסי, ארוך למדי (410 ק"מ), המתפתל בין פרל (Perl) למוזל .(Moselle).

למידע נוסף וסרטון וידאו:

לחצו כאן 

Geierlay: הגשר התלוי. צילום Depositphotos

נפלאות האי לאנגהאוג

האי לאנגהאוג (Langeoog) שבים הצפוני מכונה גם "האי הארוך", אך למרות שמו, הוא מאופיין גם במרחקי נסיעה קצרים. באי זה, הכל קרוב, וניתן לגלות את הנוף ברגל או באופניים. הוא מהווה חלק מאתר מורשת עולמית, ומציע טיולים שקטים על קו החוף, תצפיות בעופות מים, טיולים בסמטאות פסטורליות ושפע של אווירה שונה בהחלט.

לסיור ב 360- מעלות:

www.langeoog-360grad.de

נקיק פארטנאך: כמו סרט טבע

נקיק פארטנאך (Partnach Gorge) הוא אתר טבע מדהים ביופיו. נקיק ציורי זה נמתח לאורך של כ – 800 מטרים, ומצוקיו מתרוממים לגובה של קרוב ל 80- מטרים. ההליכה בתוואי הנקיק היא חוויה מסעירה במיוחד, וגשר ברזל שנבנה לפני למעלה מ- 100 שנים, יסייע בידיכם לחצות את הנקיק גם מגבוה. זוהי גם נקודת החיבור בין וומברג (Wamberg) לבין אזור האוסברג (Hausberg).

לסיור הווירטואלי:

www.partnachklamm-info.de/virtuelle-tour

באופניים לאורך נהר מוזל

גם חלק משביל האופניים לאורך נהר מוזל (Moselle Cycle Trail) מתהדר בחוויית מציאות מדומה הכוללת מבטים פנורמיים של 360 מעלות. התוואי כולו מתפתל לאורך של 248 ק"מ. הוא מתחיל באזור פרל (Perl) ומסתיים במפגש של נהר הריין בקובלנץ (Koblenz). בדרכו, הוא חולף לצד אינספור כרמים ויקבים בעלי שם עולמי, תצורות סלע יפהפיות, עיירות שנראות כמו תפאורה מימי הביניים וגם טירות מרשימות.

שביל האופניים ב 360- מעלות:

 

Exit mobile version