Site icon IAS

אתיופיאן איירליינס עוברת לשתי טיסות יומיות מנתב"ג לאדיס אבבה

מטוס אתיופיאן איירליינס ממריא לדרכו. צילום יח"צ

אתיופיאן איירליינס, חברת התעופה הגדולה באפריקה מגבירה את פעילותה מישראל ומוסיפה טיסה נוספת, החל מ-28 למרץ. החברה תוסיף 3 טיסות שבועיות בימים שלישי, חמישי ושבת מה שיגדיל את תדירות הטיסות מישראל ל-2 טיסות יומיות. הגדלת תדירות הטיסות תאפשר גמישות ואפשרויות רבות יותר לנוסעים הישראלים ובמקביל תאפשר חיבור נוח ביותר גם לטיסות המשך ליעדים מבוקשים באסיה ובמזרח הרחוק כמו: בנגקוק, סיאול, טוקיו וניו דלהי.

התדירות הנוספת מתל אביב לאדיס אבבה (ET419) תפעל עם יציאה בשעה 15:35 מת"א ותנחת בשעה 20:10 באדיס אבבה. טיסת החזור (ET418) תמריא בשעה 10:00 בבוקר מאדיס אבבה ותנחת בתל אביב בשעה 14:35 בצהריים.

אתיופיאן איירליינס מפעילה קו טיסות סדיר מישראל המהווה ציר חשוב המחבר בין ישראל ליעדים מרתקים ורבים ברחבי העולם, ביניהם מקומות רבים באפריקה, במזרח הרחוק ובדרום אמריקה. הנוסעים שיבחרו להמשיך עם החברה לאחד מעשרות היעדים שהיא מציעה יעשה את הקונקשיין בטרמינל החדיש של נמל הבית  – נמל התעופה הבינלאומי אדיס אבבה בולה, ממנו מפעילה החברה טיסות המשך ליעדים רבים ברחבי העולם. הטרמינל החדש נבנה בצורה מודרנית, בטוחה, נוחה ונעימה ביותר מה שמשפר משמעותית את חווית הנסיעה כולה. הטרמינל החדש נבנה בדגש על אמצעי אבטחה מתקדמים כולל מפני סכנות ביולוגיות וכימיות.

בטרמינל פועל גם המלון החדש Ethiopian Skylight In-Terminal המציע 97 חדרים מודרניים ונעימים המאפשרים לנוסעים להתרענן ולנוח בזמן ההמתנה לטיסות ההמשך.

אתיופיאן איירליינס מציינת יותר  מ-76 שנות פעילות. החברה בעלת צי מטוסים צעיר ומודרני עם גיל ממוצע של 5 שנים, לחברה כיום כ-125 מטוסים כולל כ-25 מטוסי דרימליינר 787 וכ-16 מטוסי אירבוס A350. אתיופיאן הינה חברת התעופה הזרה היחידה שהינה בעלת מטוס מסוג דרימליינר 787 הנקרא על שם העיר "תל אביב" וזאת מתוך מחויבות החזקה לקשר עם ישראל וליעד תל אביב. מטוסי וצוותי החברה מציעים את חווית הטיסה הטובה והמתקדמת ביותר עם רמת שירות בסטנדרט גבוה.

Exit mobile version