Site icon IAS

אתיופיאן איירליינס חידשה את הטיסות הסדירות מנתב"ג לאדיס אבבה

מטוס איירבוס A350-900 של אתיופיאן איירליינס. צילום יח"צ

אתיופיאן איירליינס  חידשה בימים אלה את טיסותיה הסדירות והישירות מנתב"ג לאדיס אבבה וזאת לאור ביטול מגבלת הטיסות מישראל, לפני הטלת המגבלות הפעילה אתיופיאן טיסות סדירות מישראל בצורה רציפה וללא הפסקה כולל בתקופת הסגרים.

אתיופיאן איירליינס תפעיל 5 טיסות שבועיות בימים: ראשון, שלישי, רביעי, חמישי ושישי, הטיסות בשירות מלא. הטיסות הישירות יופעלו לאדיס אבבה שהינו נמל הבית הגדול ביותר באפריקה עם טיסות המשך לרחבי היבשת והעולם.

לרגל חידוש הטיסות, מציעה אתיופיאן איירליינס גם טיסות ליעד הירוק סיישל במחיר מיוחד של החל מ-391$ הלוך ושוב כולל מזוודה ובשירות מלא. בנוסף, אתיופיאן מציעה טיסות לדובאי המתבצעות במטוסי איירבוס  A350 החדישים של החברה ובמסלול נוח, מהיר והנחשב בטוח (מעל ערב הסעודית). כל הטיסות מתבצעות באמצעות קישור נעים בנמל התעופה החדיש, המודרני והמרשים באדיס אבבה שעבר שיפוץ ושדרוג עצום לאחרונה המותאם גם לתקופה הנוכחית.

אתיופיאן היתה בין הראשונות שהנהיגה ומקפידה בטיסותיה על נהלי היגיינה וניקיון ברמה הגבוהה ביותר כולל חיטוי המטוסים לפני ואחרי הטיסה, זאת במקביל לשירות מקצועי ואדיב. החברה המציינת בימים אלה 74 שנות פעילות וביצעה בתקופה האחרונה מאות טיסות קרגו עם ציוד רפואי לרחבי העולם כולל לישראל ובימים אלה מטיסה גם חיסונים.

אתיופיאן איירליינס הינה בעלת צי מטוסים צעיר ומודרני עם גיל ממוצע של 5 שנים, לחברה כיום כ-125 מטוסים כולל כ-25 מטוסי דרימליינר 787 וכ-14 מטוסי אירבוס 350A. מטוסי החברה מציעים את חווית הטיסה הטובה והמתקדמת ביותר עם רמת שירות בסטנדרט גבוה שאתיופיאן איירליינס מזוהה ומצטיינת בו.

Exit mobile version