Site icon IAS

אתיופיאן איירליינס חונכת טרמינל נוסעים חדש באדיס אבבה

הטרמינל החדש של אתיופיאן איירליינס באדיס אבבה. צילום יח"צ

אתיופיאן איירליינס המפעילה טיסות סדירות מתל אביב והשייכת לקבוצת התעופה הגדולה ביותר באפריקה, חונכת בימים אלה את טרמינל הנוסעים החדש בנמל הבית – נמל התעופה הבינלאומי אדיס אבבה בולה ממנו מפעילה החברה טיסות המשך ליעדים רבים ברחבי העולם. הטרמינל החדש נבנה בצורה המודרנית, הבטוחה, הנוחה והנעימה ביותר מה שישפר משמעותית את חווית הנסיעה כולה עם אתיופיאן איירליינס.

הטרמינל החדש כולל אולם צ'ק אין עם 60 דלפקים, 30 עמדות צ'ק אין אוטומטי, 10 תחנות להפקדת תיקים באופן עצמאי, 16 דלפקי הגירה E-gate, 16 אזורי שיקוף ביטחוני עבור נוסעים יוצאים, בנוסף, ישנם שלושה שערים ללא-מגע עבור הנוסעים במטוסי רחבי גוף יחד עם מתקני ניוד למבקרים בנמל התעופה הכוללים מסוע להולכי רגל, דרגנוע ומעליות פנורמיות. כמו כן, האזור יכלול 32 דלפקי הגירה לנוסעים נכנסים E-gate בקומת הביניים. הטרמינל החדש אשר הינו הראשון אשר הושלם בתקופה זאת נבנה בדגש על אמצעי אבטחה מתקדמים כולל מפני סכנות ביולוגיות.

מנכ"ל קבוצת אתיופיאן איירליינס Tewolde GebreMariam: "אני שמח מאוד לראות את ההתגשמות בפועל של חזון הטרמינל החדש בנמל הבית שלנו. לאחר שבשנה שעברה, נמל התעופה הבינלאומי אדיס אבבה בולה גבר על נמל התעופה דובאי ונבחר כ'שער הגדול ביותר לאפריקה', עכשיו עם השלמת בניית הטרמינל החדש והמודרני, הנמל שלנו הולך לשחק תפקיד אפילו הרבה יותר משמעותי בביסוס המעמד המכובד. מה שהופך את הטרמינל החדש למיוחד ביותר זו העובדה שמדובר בטרמינל הראשון בעולם שהקמתו הושלמה אחרי הקורונה, הוא עוצב במיוחד ולא רק הותאם כדי לספק מענה בטיחותי גם לאיומים ביולוגיים, אני בטוח שהנוסעים שלנו יעריכו זאת מאוד".

עמדות הצ'ק אין בטרמינל החדש של אתיופיאן איירליינס באדיס אבבה. צילום יח"צ

הרחבת תשתיות תעופה היא אחת מעמודי התווך שבבסיס חזונה של קבוצת אתיופיאן ל-2025. אתיופיאן עובדת ללא הרף על ההרחבה של מתקנים בנמל התעופה. האמצעים המודרניים בנמל התעופה החדש ישחקו תפקיד משמעותי בהגנה על הנוסעים והעובדים, כאשר ההתנהלות בנמל  תהיה ללא מגע.

אתיופיאן איירליינס המציינת כ-74 שנים של פעילות הינה גם בין החברות היחידות אשר המשיכו להפעיל כל הזמן טיסות סדירות בכל מת"א לאדיס אבבה ומשם טיסות המשך ליעדים שונים ברחבי העולם. במקביל אתיופיאן איירליינס היתה בין חברות התעופה הראשונות שנרתמו למאמץ העולמי להובלת ציוד רפואי לרחבי העולם ואף הפעילה טיסות מיוחדות מסין לישראל של אתיופיאן איירליינס קרגו ואליהן ציוד רפואי מגוון כמו מסיכות וציוד מיגון.

אתיופיאן איירליינס אשר השיקה בתחילת השנה מטוס דרימליינר חדש על שם העיר "תל אביב" הינה בעלת צי מטוסים צעיר ומודרני עם גיל ממוצע של 5 שנים, לחברה כיום כ-125 מטוסים כולל כ-25 מטוסי דרימליינר 787 וכ-16 מטוסי אירבוס 350A. מטוסי החברה מציעים את חווית הטיסה הטובה והמתקדמת ביותר עם רמת שירות בסטנדרט גבוה שאתיופיאן איירליינס מזוהה ומצטיינת בו. חברת התעופה היתה בין הראשונות שיזמו תהליך חיטוי וניקוי קפדני לפני ואחרי כל טיסה תוך הקפדה על כללי היגיינה מסודרים.

Exit mobile version