Site icon IAS

אתיופיאן איירליינס חוגגת 74 שנות פעילות

מטוס אתיופיאן איירליינס הקרוי על שם תל אביב בנתב"ג . צילום עוזי בכר

אתיופיאן איירליינס  המפעילה טיסות ישירות מתל אביב לאדיס אבבה ומשם ליותר מ-120 יעדים ב-5 יבשות, מציינת בימים אלה 74 שנות פעילות מוצלחות. החברה התחילה את פעילותה ב-8/4/1946 עם הפעלת הטיסה הראשונה הבינלאומית, מאדיס אבבה לקהיר.

אתיופיאן איירליינס ממשיכה גם בימים אלה להפעיל טיסות מ/ל תל אביב לאדיס אבבה ומשם למגוון יעדים. טיסות אתיופיאן איירליינס פועלות נכון לעכשיו בתדירות ממוצעת של 2 טיסות שבועיות. ישראל היא בין היעדים הנבחרים אליה החברה ממשיכה לטוס לאחר שהקפיאה את רוב פעילותה הבינלאומית לאור הנסיבות. כזכור, בתחילת השנה השיקה אתיופיאן מטוס דרימליינר על שם העיר "תל אביב" ובכך הפכה לחברת התעופה הזרה הראשונה הקוראת מטוס על שם עיר ישראלית.

בילן ארפיין – מנהלת אזור ישראל באתיופיאן איירליינס אמרה: "אנחנו גאים להפעיל טיסות מתל אביב ככל שניתן גם בימים לא פשוטים אלה. אתיופיאן איירליינס – החברה המובילה באפריקה ממשיכה לחבר את ישראל למקומות שונים ברחבי העולם. דבר זה מסמל אפילו יותר את החשיבות הרבה שאתיופיאן איירליינס מעניקה לשוק הישראלי ואת הנאמנות החזקה שלנו לנוסעים הישראלים".

משמאל: בילן ארפיין וצוות מטוס 'תל אביב' של אתיופיאן מתקבל בחגיגיות בנתב"ג. צילום עוזי בכר

לאתיופיאן איירליינס צי מטוסים צעיר ומודרני עם גיל ממוצע של 5 שנים ומונה כיום כ-125 מטוסים כולל כ-25 מטוסי דרימליינר 787 וכ-14 מטוסי אירבוס 350A. מטוסי החברה מציעים את חווית הטיסה הטובה והמתקדמת ביותר עם רמת שירות בסטנדרט גבוה שאתיופיאן איירליינס מזוהה ומצטיינת בו.

אתיופיאן איירליינס חברה בברית התעופה הגדול בעולם – סטאר אלייאנס וזכתה בפרסים רבים כולל:  השירות הטוב ביותר בשנים 2013 ו- 2016, חברת התעופה הטובה ביותר באפריקה בשנים 2017, 2018 ו-2019 ו-4 כוכבי איכות בשנת 2017, בנוסף מנכ"ל החברה – Tewolde GebreMariam זכה בשנת 2019 בפרס היוקרתי של "מנהל השנה בחברה תעופה" בטקס השנתי של עולם התעופה וזאת בזכות חדשנות ויצירתיות.

Exit mobile version