Site icon IAS

ארה"ב תיפתח ב-8 בנובמבר למבקרים מחוסנים מכל העולם

פטור מוויזות לאזרחי ישראל. צילום freepik

ממשל ביידן הודיע היום (שישי) על פתיחה באופן רשמי של הגבולות האוויריים והיבשתיים של ארה"ב למבקרים מחוסנים, החל מה-8 בנובמבר 2021, לאחר 18 חודשים של איסור כניסה למבקרים. ב-15 באוקטובר הודיע הבית הלבן על כוונתו לפתוח מחדש את גבולות ארה"ב למחוסנים.

הכניסה בכפוף להצגת תעודת מתחסן בכניסה למדינה. החיסונים חייבים להיות מאושרים ע"י ה-FDA בנוסף לאלו להם יש רישום לשימוש חירום (EUL-Emergency Use Listing) מארגון הבריאות העולמי (WHO) שיתקבלו  לא ידוע עדיין אם יתווספו לרשימה גם החיסון הסיני סינובאק והספוטניק הרוסי.

אצל מבקרים המגיעים בטיסות. עד ינואר, אזרחים זרים הנוסעים מעבר לגבול היבשתי מסיבות חיוניות ולא חיוניות יידרשו לחיסון מלא. חלק מהמדינות בארה"ב עדיין נוקטות בגישה קפדנית ביותר בנושאים כמו עטיית מסכות, תעודות חיסון ומגבלות קיבולת . זה כולל ערים כמו ניו יורק, סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס-שבהן יש צורך בתעודת חיסון או בדיקה שלילית ל- COVID-19 כדי להיכנס לרוב החללים הפנימיים כמו מסעדות וברים.

כל הנוסעים לארה"ב, כולל אלה המחוסנים במלואם ואזרחים אמריקנים, עדיין יידרשו להציג תוצאות של בדיקת COVID-19 שלילית שנערכה תוך שלושה ימים מהכניסה לארה"ב.

חברת בריטיש איירווייז, רשמה גידול מרשים בהזמנות לטיסות לארה"ב ומתכננת להפעיל מטוס איירבוס A380 , לאחר 18 חודשים, בחודש דצמבר הקרוב ליעדים בארה"ב, כולל מיאמי ולוס אנג'לס.

Exit mobile version