Site icon IAS

ארה"ב מאריכה את הגבלות הכניסה עד לחודש אפריל

פטור מוויזות לאזרחי ישראל. צילום freepik

ממשל הנשיא ביידן אימץ את המלצות גורמי הרפואה בארה"ב והאריך את הגבלות הכניסה בעוד 3 חודשים –  עד לחודש אפריל 2023 . ההנחיות מחייבות ממבקרים בינלאומיים להיות מחוסנים במלאו נגד נגיף הקורונה כתנאי כניסה לארה"ב. את ההחלטה הודיע מינהל אבטחת התחבורה (TSA) האמריקני.

הגבלות הכניסה לארה"ב הוכנסו לראשונה באוקטובר 2021 כשארה"ב התכוננה לפתוח מחדש את גבולותיה למבקרים בינלאומיים בנובמבר 2021, לאחר שגבולות המדינה היו סגורים למשך 20 חודשים עקב המגפה.

הדרישות חלות על כל אזרח זר שעדיין יצטרך לספק הוכחה שקיבל לפחות שתי מנות חיסון נגד קורונה או חיסון  במנה בודדת כגון ג'ונסון אנד ג'ונסון. חברות תעופה זרות נדרשות גם לא לאפשר לכל הנוסעים שאינם אזרחי ארה"ב ואינם עומדים בתנאי החיסון לעלות לטיסותיהם לארה"ב.

המהלך של ארה"ב להאריך את ההנחיות הגיע כאשר סין פתחה את גבולות המדינה למטיילים בינלאומיים, ביום ראשון (8 בינואר), לאחר כמעט שלוש שנים. המדינה גם סיימה את משטר הבידוד שלה כחלק מההקלה במדיניות המחמירה שלה. כמה מדינות אירופיות כבר יישמו הנחיות בדיקה חדשים להגעת נוסעים מסין, בעוד שהאיחוד האירופי הסכים גם שנוסעים מסין צריכים להציג בדיקת קורונה שלילית – מהלך שזכה לביקורת מצד ארגוני ונמלי תעופה.

Exit mobile version