Site icon IAS

ארגון התיירות הבינלאומי: "לא נותר הרבה זמן לבזבז"

תיירים צעירים בניו יורק . צילום Depositphotos

זורב פולוליקשווילי (Zurab Pololikashvili) מזכ”ל ארגון התיירות העולמי במסר למדינות העולם:" עבור מיליוני אנשים ברחבי העולם, התיירות היא הרבה יותר מפעילות פנאי. היא מאפשרת להרוויח לא רק שכר, אלא גם כבוד ושוויון".

ארגון העבודה הבינלאומי (International Labour Organization),סוכנות של האומות המאוחדות המתמקדת בנושאים של יחסי עבודה, ציין כי 1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם עלולים להיפגע מאובדן שעות עבודה כתוצאה ישירה מהתפרצות נגיף הקורונה (COVID-19).  הפגיעים ביותר הם העסקים הקטנים שתרמו להתפתחות תעשיית התיירות, להם צריך לעזור ומהר. ככל שהעזרה הכלכלית תתמהמה, כך פרנסתם של רבים תהיה בסיכון גדול יותר.

סוף סוף רואים סימנים לכך שהממשלות מוכנות לפעול. במהלך השבוע האחרון פנה מזכ"ל ארגון התיירות העולמי לשרי התיירות של מדינות ה- 20G  ולשרי האיחוד האירופי לפעול בדחיפות. ארגון התיירות הבינלאומי תומך בנציב האיחוד האירופי תיירי ברטון (Breton) בקריאתו כי 25% מכלל כספי החירום יופנו לסייע לתעשיית התיירות, סכום המשקף את ההשפעה שהייתה לנגיף הקורונה על התיירות ביבשת אירופה.

"ארגון התיירות הבינלאומי מכבד את תמיכתו של מלך ספרד פליפה השישי. ספרד, בנוסף להיותה בית עבור הארגון, היא גם יעד תיירותי מוביל ודוגמא למקור פרנסה עבור רבים",סיכם זורוב פולוליקשווילי .

Exit mobile version