Site icon IAS

ארגון הנסיעות האמריקני: השפעת משבר הקורונה חמור פי 9 ממתקפת 9/11

יחליפו את המסיכות המסורתיות. freepik

על פי דוח ארגון הנסיעות האמריקני (U.S. Travel Association) וחברת טוריזם אקונומיקס (Tourism Economics)– בסוף חודש אפריל, 8 מיליון עובדים יאבדו את משרתם מתוך 24 מיליון בכלכלת ארה"ב כולה ותעשיית התיירות צפויה להפסיד כחצי טריליון דולר עד סוף 2020. השפעת משבר הקורונה חמורה פי 9 ממתקפת 9/11.

"חוק ה- CARES היה התחלה טובה, אך הנתונים מראים כי יש עדיין בעיות קשות בתעשיית הנסיעות האמריקנית," אמר נשיא ומנכ"ל ארגון הנסיעות האמריקני, רוג'ר דאו (Roger Dow). "אנו מבקשים תיקונים בחוק הסיוע לענף, להוסיף הקלות, חוקים מהירים יותר וגמישות רבה יותר. תוכנית הסיוע צריכה להתאים למשבר ואנחנו עדיין לומדים את הגודל והמורכבויות של המשבר הספציפי".

בשבוע שעבר נרשמה ירידה של 2.9 מיליארד דולר בהוצאות עבור נסיעות , צניחה של 85% מהשבוע הראשון של מרס 2020 ו-87% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. 90% מהנוסעים תכננו נסיעות לפני התפרצות COVID-19 וכ-80% כבר ביטלו או דחו את תוכניתם.

ארגון הנסיעות האמריקני – עמותה לאומית ללא מטרות רווח המייצגת את כל המרכיבים בתעשיית הנסיעות, המייצרת 2.6 מיליארד דולר בכלכלה האמריקנית ומעסיקה כ-15.8 מיליון עובדים.

Exit mobile version