Site icon IAS

אקסה אייר: חברת הלאו קוסט ההודית החדשה המריאה לדרכה

אקסה אייר: חברת לאו קוסט הודית חדשה. צילום Akasa Air

אקסה אייר (Akasa Air), חברת הלאו קוסט החדשה של הודו, החלה אתמול (א', ה-07 באוגוסט 2022) את פעילותה המסחרית עם הטיסה הראשונה שהמריאה מנמל התעופה הבינלאומי של מומבאי לנמל התעופה הבינלאומי של אחמדאבאד. הטיסה המריאה בשעה 10:05 ונחתה בשעה 11:25.

Vinay Dube, מייסד ומנכ"ל חברת Akasa Air, אמר: "היום מהווה אבן דרך משמעותית במסעה של Akasa Air כאשר אנו מתחילים בהצלחה את הפעילות המסחרית שלנו עם טיסת הבכורה ממומבאי לאחמדאבאד. זו עדות לשינוי הכלכלי המתמשך של הודו ושל נוף התעופה האזרחית המתקדמת במדינה. אנחנו רוצים לשרת את המדינה שלנו על ידי יצירת קשרי תחבורה חזקים שהם הבסיס לכל מנוע צמיחה כלכלי".

"אנחנו נרגשים סוף סוף להתחיל את המסע המסחרי שלנו ולהחיות את החזון לתמוך בהתקדמות הכלכלית של הודו ולבנות את חברת התעופה הירוקה, האמינה והמשתלמת ביותר של הודו. האישיות האמפטית והצעירה של Akasa Air, התרבות הידידותית לעובדים, פילוסופיית שירות הלקוחות והגישה הטכנולוגית יהפכו את המחויבות הזו למציאות עבורנו. כעת אנו מתמקדים במתן חווית טיסה שאין דומה לה ושלא נראה עד כה בשמי הודו", הוסיף, Vinay Dube.

בנוסף לטיסות בין מומבאי לאחמדאבאד בכוונת חברת Akasa Air להפעיל טיסות גם לערים קוצ'י, בנגלור וצ'נאי. החברה פועלת כעת באמצעות מטוס בואינג 737 MAX המספק יעילות בהפחתת השימוש בדלק ופליטת פחמן, וממלאת את הבטחתה של חברת התעופה להיות חברה ידידותית לסביבה עם הצי הצעיר והירוק ביותר בשמי הודו. הצי יוגדל ל-18 מטוסים עד סוף מרץ 2023 ובמהלך ארבע השנים הקרובות, בכוונת חברת התעופה להוסיף 54 מטוסים נוספים לצי.

צוות חברת אקסה אייר במדים הרשמיים. צילום Akasa Air
Exit mobile version