Site icon IAS

אצל שרה במרפסת: אביב של חוויות ואטרקציה תיירותית בכפר סאלד

אירוח תיירותי-קולינרי-אמנותי אצל שרה שמיר. צילום שוש להב

אטרקציה תיירותית בגליל העליון, "אצל שרה במרפסת" – מרכז תרבות ואומנות צבעוני, מול נוף עוצר נשימה, עם סדנאות ציור על רהיטים, סדנאות תיאטרון, מופעי סטנדאפ, קולינריה תוצרת בית, ועוד. רק תבחרו. והכל, במרפסת הצבעונית של שרה שמיר, אישה יצירתית ומוכשרת, שהיא עצמה אטרקציה, ואותה תמצאו בכפר סאלד שבלב הגליל העליון. שרה שמיר ניפצה את המרפסת, חיברה את כל הידע שלה בתחומי האומנות, ויצרה מיזם תיירותי-תרבותי-אומנותי מעורר השראה בקיבוץ. שמיר היא ההוכחה שליצירתיות ולפרודוקטיביות אין גיל.

שרה שמיר היא ONE WOMAN SHOW – שנפלה, וקמה, ושוב נפלה ושוב קמה, ומוכיחה לעולם שלאומנות ויצירתיות אין גיל. ואז באה הקורונה, וכל ההזמנות להופעות נגנזו. שרה החליטה שהיא מהבמה לא יורדת ופתחה בלב הגליל העליון את הבמה שלה: "אצל שרה במרפסת". שברה קירות, צבעה רצפות, ציירה על רהיטים ואת הנוף סידר אלוהים. במקום קפיטריה של הבימה או הקאמרי – היא מכינה את הכיבוד, החל מארוחות בוקר או ערב, עוגות ופינוקים ישר מהשדה הצמוד.

הוסיפה סדנאות יצירה ותיאטרון לאנשים פרטיים וקבוצות. סדנאות נותנות חיים לרהיטים, סדנאות אימפרוביזציה לארגונים ועוד. שרה שמיר קיבלה החלטה – העולם נמצא אצלה במרפסת בכפר סאלד. ושם היא גם מופיעה עם מופע הסטנד אפ שלה, "פרצופים". זו אישה מיוחדת ויזמית בנשמתה. השרה הזו עובדת. השרה הזו מפרנסת. השרה הזו הוכיחה שבכל גיל אפשר להתחיל.

היא מקבלת את אורחיה בחיוך ענק ומרבה לצחוק ולהצחיק. כל פעילות מתחילה בסיפור השראה של שרה שמיר. איך התגלגלה לרעיון המרפסת, איך לקחה את מחסום הקורונה והפכה אותו למקור הנאה ופרנסה. איך שילבה את כל תחומי אהבתה במקום אחד – שהפך שם דבר בגליל העליון. ושרה שמוכרת כמספרת סיפורים בעברה, יודעת לספר סיפור, ויותר צבעונית ממנה אין!

המרפסת הכי ססגונית וצבעונית אצל שרה. צילום שוש להב

אצל שרה במרפסת, שלל אפשרויות להעשרת הבילוי והטיול בגליל העליון

סדנאות ציור על רהיטים: הדרך היצירתית והמהנה לרענן ולחדש רהיטים שהתיישנו, שמאסתם שהצבע לא מתאים יותר, וחבל לזרוק. הרעיון הוא לצבוע ולעטר בציור של ממש ולתת חיים לפריטים הישנים. מה מביאים? כל פריט ישן שנכנס לכם לרכב ואתם רוצים לתת לו חיים חדשים. אין צורך בידע וכישרון. הסדנא פתוחה לכל גיל.

סדנאות התיאטרון: הן מקור שחרור אמיתי בהם מבצעים תרגילי אימפרוביזציה למצבים שונים. חוויה מצחיקה ומהנה. משך הסדנא בין שעה וחצי – לשלוש שעות.

"פרצופים": מופע הסטנדאפ של שרה שמיר רץ שנים על הבמות בכל הארץ, כולל בתיאטרון הקאמרי בת"א, ועכשיו גם אצל שרה במרפסת. המופע בנוי מדמויות וסיטואציות משפחתיות, הגורם לקהל להזדהות ובעצם לראות את עצמו, והופך להיות שותף לחוויה שמתרחשת על הבמה, או במקרה זה על המרפסת. בעזרת שימוש באביזרים שונים, מוזיקה ומגוון דמויות מורכבות ומפתיעות, שרה מצחיקה קהלים בכל גיל ומעמד.

האירוח אצל שרה במרפסת: מלווה בחוויה קולינארית גלילית אמיתית. הצבעוניות עוברת מהרצפה והקירות, לשולחן אחד ארוך, ערוך צבעוני, יצירתי ומפנק בלחמים, פשטידות, סלטים, מאפים ועוגות, שגם אותם שרה, שחובבת מטבח, מכינה טרום הפעילות.

יחידת דיור: את הגלריה שמעל דירתה של שרה, הפכה ליחידת אירוח, עם חדר שינה ומבואה צמודה, מעוצבים להפליא וצבועים בצבעים שמחים, המשרים אווירה של חגיגה בקרב האורחים הלנים ביחידה זו. והנוף הגלילי הנשקף מהחלון, עושה הכי טוב.

מתאמים מראש: כל הפעילויות נעשות בתיאום מראש, בשעות היום והערב.  גם אם יש לכם רק 24 שעות בגליל העליון, נראה שלאחר ביקור אצל שרה במרפסת, תחליטו להישאר עוד קצת, או לחזור לכאן וכמה שיותר מהר.

איך מגיעים: בוויז – שרה שמיר קיבוץ כפר סאלד.                                        

לתיאום הופעה או סדנא:  052-3793892

יחידת האירוח בבית של שרה שמיר. צילום שוש להב

* קישור לכתבה על תיירות כפר סאלד: לחצו כאן

Exit mobile version