Site icon IAS

אפקט האומיקרון: תיירים המגיעים לתאילנד יידרשו לבידוד

האי פוקט- יעד פופולארי ואהוב על התיירים הישראלים. צילום Depositphotos

האתר הרשמי של משרד התיירות של תאילנד פרסם כי החל מהיום, ה-21 בדצמבר 2021 ועד ה-04 בינואר 2022 , תאילנד משהה את תוכנית הקלות הכניסה לתיירים והמבקשים להיכנס למדינה יידרשו לבידוד. בהודעה נמסר כי ההנחיות החדשות נקבעו בשל החשש מהתפרצות זן האומיקרון.

בתאריך ה-01 בנובמבר 2021 פרסמנו כי תאילנד נפתחת לתיירות נכנסת ללא צורך בבידוד וללא מגבלות תנועה. מחוסנים (בשתי מנות חיסון) ומחלימים בתנאים מסוימים (אם החלימו מקורונה במהלך שלושת החודשים האחרונים, וילדים עד גיל 12 ) יכלו להיכנס למדינה.  בזמנו, נדרשו המבקרים למלא באינטרנט בקשה לאישור מסוג Thailand Pass, שכדי לקבלו יש צורך בארבעה מסמכים: צילום דרכון, תעודת התחסנות בשני חיסונים (או תעודת מחלים לפי התנאים שפורטו, ביטוח נסיעות המכסה אשפוז הקשור לקורונה, וכן הזמנה של לילה ראשון במלון מורשה מסוג +Sha או AQ הכוללת חבילת “Test and Go”.  כמו כן נדרשו המבקרים בבדיקת PCR ביום השישי לשהייה.

כ-200,000 מבקרים שאושרו כבר להיכנס ללא בידוד יורשו עדיין להיכנס (כ-110,000 כבר הגיעו), אך הם יהיו במעקב צמוד ויהיו חייבים לעמוד בביצוע שתי בדיקות PCR בזמן שהותם בתאילנד, עם ההגעה למדינה וביום השביעי לביקורם. סביר להניח שחברות תעופה תבטלנה חלק מהטיסות למדינה.

הכניסה לפוקט במסגרת התוכנית הממשלתית  Phuket Sandbox רלוונטית לפי המתווה הקודם בו התיירים חייבים לשהות באי שבוע ולאחריו ניתן להמשיך ליעדים אחרים לשבוע נוסף. ממשלת תאילנד ביקשה גם מאזרחי המדינה לדחות או לבטל נסיעות מיותרות לחו"ל, עם דגש על אירופה, ארה"ב, אפריקה והמזרח התיכון. בתאילנד, מדינה התלויה בתיירות, חוששים מהפגיעה הכלכלית וצופים כי כ-15 מיליון תיירים יבקרו במדינה במהלך 2022 ויכניסו לקופת המדינה כ-54 מיליארד דולר.

Exit mobile version