Site icon IAS

אמריקן איירליינס תחנוך בסתיו הקרוב טרקליני עסקים חדשים

טרקלין העסקים המחודש בנמל התעופה ע"ש רונלד רייגן בוושינגטון . הדמיה אמריקן איירליינס

חברת התעופה אמריקן איירליינס תחנוך בסתיו הקרוב טרקליני עסקים חדשים בשדות תעופה מרכזיים בארה"ב שעוברים עיצוב מחדש, וישדרגו משמעותית את חווית הטיסה שמציעה ללקוחותיה. טרקליני העסקים המשודרגים יאפשרו מנוחה והרגעות בין הטיסות בתנאים הטובים והמפנקים ביותר.

טרקלין העסקים המחודש הראשון יחנך כבר בסתיו הקרוב בשדה התעופה ע"ש רונלד רייגן בוושינגטון (Ronald Reagan Washington National Airport), שפתיחתו תסמן את תחילת העיצוב מחדש של ה-Admirals Club היוקרתי של חברת התעופה הגדולה בעולם.

הטרקלינים המחודשים יעוצבו על ידי משרד הארכיטקטים ועיצוב הפנים הידוע DMAC Architecture & Interiors, שיצר חזון ייחודי לאמריקן איירליינס. הטרקלינים המחודשים ייכללו רכיבים מקומיים ואזכורים לנופים אזוריים מכל עיר, בכך ייצרו תחושה של שייכות למקום. בנוסף, הטרקלינים כוללים אלמנטים עיצוביים שנבחרו בקפידה המשדרים רוגע ותחושת ביתיות לנוחות השוהים. גם נושא הקיימות נכלל בעיצוב החדש באמצעות אזורים ממותגים העשויים מעץ ממוחזר בכל טרקלין.

מטוס אמריקן איירליינס. צילום יח"צ

טרקלינים נוספים שנמצאים במהלך שיפוץ כוללים את נמל התעופה בניוארק (Newark Liberty International Airport), נמל התעופה באוסטין (Austin-Bergstrom International Airport) ונמל התעופה בדנוור (Denver International Airport).

"עיצוב הפנים החדש של ה-Admirals Club נוצר בהשראת הלקוחות שלנו, שסיפרו שהחלק האהוב עליהם כאשר הם מבקרים בטרקליני העסקים שלנו הוא התחושה שהם 'מגיעים הביתה'", מסרה קלאריסה סבסטיאן, מנהלת חווית לקוח פרימיום ומוצרי טיסה באמריקן איירליינס. "העיצוב הוא תוצאה של שותפות בין אמריקן איירליינס ומשרד ארכיטקטורה זוכה פרסים, הידוע בעיצובים בתחום הביתיות. כל אלמנט הצריך מחשבה מעמיקה, על מנת ליצור אווירה של רוגע, עם עצים טבעיים ושטחים פתוחים, כך שהלקוחות שלנו יוכלו להירגע ולהרגיש במיטבם בעודם מתכוננים לטיסה."

Exit mobile version