Site icon IAS

אמריקן איירליינס מתכננת להפעיל טיסות מניו יורק לתל אביב בקיץ 2021

אמריקן איירליינס תחזור לתל אביב במאי 2021 צילום יח"צ

חברת התעופה אמריקן איירליינס וחברת הלואו קוסט ג'ט בלו איירווייז שבסיסה נמצא בנמל התעופה קנדי בניו יורק (JFK) חתמו על הסכם שיתוף פעולה שיאפשר הרחבת קווי התעופה האזוריים והבינלאומיים לשתי החברות, ויאיץ את ההתאוששות מהיציאה ממשבר הקורונה.

אמריקן איירליינס תשיק טיסות בינלאומיות מניו יורק (JFK) לתל אביב ואתונה בקיץ 2021 וטיסות לריו דה ז'ניירו בחורף 2021 . בנוסף, תמשיך לשרת יעדים פופולריים ארוכי טווח כמו לונדון ומדריד.

ג'ט בלו אירווייז תגדיל פעילותה בניו יורק בחיבור לרשת הבינלאומית המורחבת של אמריקן איירליינס,  ובנמלי התעופה של לגוארדיה  (LGA) וניוארק (EWR). לאחרונה הודיעה החברה על הפעלת טיסות מניוארק לתשעה יעדים, כולל ללוס אנג'לס וסן פרנסיסקו.

"זו הזדמנות מדהימה לשתי חברות התעופה", אמר נשיא אמריקן איירליינס רוברט איסום (Robert Isom). "לאמריקן איירליינס יש היסטוריה עשירה בצפון-מזרח ארה"ב, ואנחנו גאים לשתף פעולה עם ג'ט בלו אירווייז. יחד, אנו יכולים להציע ללקוחות מוצר מוביל בתעשיית התעופה בניו יורק ובבוסטון עם יותר טיסות ויותר מושבים ליעדים נוספים. "

הסכם שיתוף הפעולה בין אמריקן איירליינס וג'ט בלו איירווייז. צילום אמריקן איירליינס

אמריקן איירליינס תתחרה בדלתא איירליינס, שבסיסה באטלנטה ומפעילה טיסות מניו יורק לתל אביב אתונה וריו דה ז'ניירו. אמריקן מנצלת גם את השעיית הטיסות ומצבה הפיננסי של חברת אל על להיכנס לקו הטיסות הנחשב כיום לנחלתה של חברת יונייטד איירליינס, המובילה  בטיסות בין שני היעדים ישראל וארה"ב.

אמריקן איירליינס תכננה בקיץ הקרוב להפעיל טיסות מתל אביב לדאלאס פורט וורת' לאחר שהפסיקה את טיסותיה מתל אביב לפילדלפיה בשנת 2016 . התוכנית הושעתה בשל התפרצות נגיף הקורונה. שני היעדים ניו יורק ודאלאס יופעלו ככל הנראה ב-2021.

Exit mobile version