Site icon IAS

אמריקן איירליינס מבטלת את קו הטיסות מישראל למיאמי

מטוס בואינג 787-8 של אמריקן איירליינס. צילום יח"צ

"אמריקן איירליינס (American Airlines) מבטלת את קו הטיסות מישראל למיאמי, החל מה-24 במרץ 2023, כחלק מהתאמה לרשת קווי הטיסות ארוכי הטווח שלה", פורסם באתר האינטרנט the points guy ובאתרי אינטרנט רבים ואחרים בארה"ב. הטיסה שאורכה 10,626 ק"מ הייתה הארוכה ביותר של החברה מהרכזת (Hub) במיאמי.

קו הטיסות הושק ביוני 2021 עם שלוש טיסות שבועיות בימי ראשון, רביעי ושישי באמצעות מטוס בואינג 777-200 הכולל 273 מושבים. ב-28 באוקטובר 2022 החליטה אמריקן איירליינס לעבור לטיסה יומית לאור הצלחת הקו והחברה מפעילה כעת מטוס דרימליינר 787-8 הכולל 234 מושבים.

כעת שלושה חודשים בלבד לאחר מכן, אמריקן איירליינס מבצעת תפנית מפתיעה ומבטלת לחלוטין את הקו. מחברת התעופה נמסר כי כחלק מבדיקה מתמשכת של רשת קווי הטיסות, החברה קיבלה את ההחלטה הקשה לבטל את הטיסות בקו תל אביב – מיאמי. יחד עם זאת אמריקן איירליינס תמשיך להפעיל את השירות היומי מתל אביב לניו יורק קנדי.

כזכור, אמריקן איירליינס חידשה את טיסותיה לתל אביב ב-2016 עם הפעלת קו הטיסות לפילדלפיה, שבוטל לאחר מכן משיקולים מסחריים לדבריה. גם קו הטיסות מתל אביב לדאלאס-פורט וורת', בוטל בחודש מאי 2022 עוד לפני שהושק.

המהלך האחרון מנוגד למהלך לדוגמא של המתחרה יונייטד איירליינס המפעילה טיסות לשיקגו ולסן פרנסיסקו (הפועל באמצעות בואינג ER 777-300). יונייטד איירליינס מפעילה גם טיסות מתל אביב לניוארק ולוושינגטון די. סי.

Exit mobile version