Site icon IAS

אמריקן איירליינס: טיסה ישירה לארה"ב במחיר החל מ-$448

מטוס אמריקן איירליינס. צילום יח"צ

אמריקן איירליינס, חברת התעופה הגדולה בארה"ב, שהשיקה לאחרונה קו טיסות יומי וישיר מתל אביב לניו יורק ושלוש טיסות שבועיות למיאמי ומשם גם לשורת יעדים בכל רחבי  ארה"ב,  יוצאת במבצע חורף של טיסות במחיר של החל מ -448 דולר. לדוגמא: טיסה ישירה למיאמי תוצע במחיר של החל מ- $448 במחלקת אקונומי בסיסי, והחל מ- $498 במחלקת קאבין ראשי.

טיסה ישירה לניו יורק (JFK) תוצע במחיר של כ-$534  למחלקת אקונומי בסיסי, והחל – $584 בקאבין ראשי. טיסה ללוס אנג'לס (LAX) דרך ניו יורק (JFK) או מיאמי (MIA) תוצע במחיר של  החל מ-$479  במחלקת אקונומי בסיסי, והחל מ- $529 בקאבין הראשי.

יאן פולמן – לביא, מנהל מכירות ארצי של אמריקן איירליינס בישראל מציין כי מחירי החורף האטרקטיביים, המשתלבים בחוויית הטיסה המותאמת להעדפות וצרכי הקהל הישראלי בסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל הקשור לחוויות השירות, הופכים את ארה"ב ליעד חורף אטרקטיבי במיוחד לקהל הישראלי.

לרשות הנוסעים מוצעים  3 מחלקות לבחירה:  מחלקת תיירים (אקונומי), פרמיום אקונומי ומחלקת העסקים המתקדמת. בכל מחלקות המטוס ייהנו הנוסעים מאינטרנט ומערכות בידור ובהתאמה לקהל הישראלי אפשרות להזמנה מראש של ארוחה כשרה ויין כשר, הודעות כריזה גם בעברית, תוכניות בידור ושמע עם כתוביות בעברית ועוד.

כחלק ממחויבותה לבריאות נוסעיה לאור הקורנה, אמריקן איירלינס מציגה את שימוש באפליקציית   VeriFly שהינה דרכון בריאות דיגיטלי, המאפשר לנוסעים להתעדכן בדרישות הכניסה ליעד שלהם ולהציג אישורי חיסון ובדיקת קורונה. מדובר בפלטפורמה קלה לתפעול המאפשרת הצגת מסמכים דיגיטליים.

Exit mobile version