Site icon IAS

אמירייטס, לטוס לדובאי ומעבר בביטחון ושקט נפשי

מטוס חברת אימירייטס. צילום אתר החברה

אמירייטס (Emirates)  חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות שבסיסה בדובאי הודיעה היום (ב' ה-23 בנובמבר) על יוזמה חדשה המציעה ביטוח נסיעות מורחב הכולל גם מקרים של תחלואה בקורונה. השירות יחל ב-01 בדצמבר 2020 לכל לקוחות החברה וכלול במחיר כרטיס הטיסה. " לקוחות אמירייטס יכולים כעת לתכנן את נסיעתם ולטוס בביטחון ושקט נפשי גדול יותר", מציינם בחברת התעופה.

השירות ניתן על ידי אמירייטס, באמצעות חברת הביטוח AIG Travel והוא ראשון מסוגו בתעשיית התעופה וביטוח הנסיעות. הוא נועד לספק לכל נוסעי חברת התעופה נסיעה ללא דאגות. ביטוח הנסיעות יחול באופן אוטומטי על כל כרטיסי הטיסה שירכשו החל מה -1 בדצמבר, והוא יכלול גם טיסות קוד שר של חברות תעופה שותפות, כל עוד מספר הכרטיס מתחיל ב- 176.

שייח אחמד בן סעיד אל מקטום (Sheikh Ahmed bin Saeed Al Maktoum), יו"ר ומנכ"ל אמירייטס אמר: "אמירייטס הייתה חברת התעופה הראשונה שהציעה כיסוי COVID-19 עולמי חינם למטיילים כבר ביולי 2020 , והתגובה מלקוחותינו הייתה מעודדת מאוד. לא נחנו על זרי הדפנה והמשכנו לבדוק כיצד אנו יכולים להציע ללקוחותינו הצעה טובה עוד יותר. אנו רואים רצון עז בקרב הנוסעים לטיולים ברחבי העולם, במיוחד לקראת חופשות החורף כאשר אנשים מחפשים אקלים חם ויעדים משפחתיים כמו דובאי."

אימירייטס, לטוס בבטחה ובשקט נפשי לכל המשפחה. צילום אתר החברה

לקוחות אמירייטס יכוסו כאשר הם טסים לכל היעדים, ​​בכל המחלקות. עיקרי הביטוח כוללים:

*הוצאות רפואיות ופינוי רפואי בשעת חירום, עד 500,000 דולר ארה"ב, תקף ל- COVID-19 (כאשר הנוסע נדבק במהלך הטיסה) ולמקרי חירום רפואיים נוספים בזמן הנסיעה לחו"ל.

*במקרה של ביטול נסיעה, עד 7,500 דולר ארה"ב, עבור עלויות שאינן ניתנות להחזר אם הנוסע או קרוב משפחה (כהגדרתם בפוליסה) אינם יכולים לנסוע מכיוון שהם מאובחנים כחולי COVID-19 לפני מועד יציאת הטיול המתוכנן, או מסיבות אחרות הנקובות – דומה למוצרי כיסוי נסיעות מקיפים אחרים.

*במקרה של ביטול הנסיעה, עד 7,500 דולר ארה"ב, אם שנת הלימודים מתארכת עקב COVID-19 מעבר למועד היציאה, והמטייל או קרוב משפחה (כהגדרתם בפוליסה) הוא מורה במשרה מלאה, עובד במשרה מלאה, או תלמיד בבית ספר יסודי או תיכון.

*במקרה של קיצור הטיול עד 7,500 דולר, עבור עלויות נסיעה שאינן ניתנות להחזר ועלויות נוספות לחזרה לארץ המגורים אם המטייל או קרוב משפחה (כהגדרתם במדיניות) חולים אנושות, למשל, נדבקו ב-COVID-19 בעת הנסיעה לחו"ל.

*במקרה של הפסקת הטיול, עד 7,500 דולר ארה"ב, אם הנוסע נמצא חיובי בבדיקת קורונה או בבדיקה רפואית בשדה התעופה ונדרש לבטל את הנסיעה.

חברת אמירייטס תעניק 150 דולר ארה"ב ליום לאדם,  עד 14 ימים רצופים, אם בזמן שהותם מחוץ למדינתם, הנוסעים יתגלו כחיוביים ל- COVID-19, וידרשו לסגר מחוץ לארץ המגורים.

"אנו נהנים ממערכת יחסים ארוכת שנים עם אמירייטס ושמחים לעבוד איתם כדי להתאים מוצר זה לצרכים של לקוחותיה ברחבי העולם", אמר ג'ף רוטלדג' (Jeff Rutledge), מנכ"ל AIG Travel. "התקווה שלנו היא לעזור ולהקל על החששות שיש למטיילים בעת תכנון נסיעה במהלך תקופה זו."

בדומה למוצרי ביטוח נסיעות מורחבים אחרים, בכיסוי הביטוח של אמירייטס כלולים גם תאונות אישיות במהלך הנסיעה, כיסוי לספורט חורף, אובדן חפצים אישיים ושיבושים בטיול עקב סגירת גבול אווירי בלתי צפוי.

לקוחות החברה אינם נדרשים להירשם או למלא טפסים כלשהם לפני שהם נוסעים, והם אינם מחויבים להשתמש בכיסוי זה המסופק על ידי אמירייטס. למידע נוסף, בקרו באתר, לחצו כאן

דיילת חברת אמירייטס במחלקת העסקים. צילום אתר החברה
Exit mobile version