Site icon IAS

אמירייטס השיקה את מחלקת פרימיום אקונומי בטיסות לסינגפור

מחלקת פרימיום אקונומי של אמירייטס. צילום יח"צ

נוסעים הטסים לסינגפור וממנה יוכלו מעתה ליהנות מחוויית מחלקת פרימיום אקונומי מפוארת ומותאמת אישית בטיסתם באמירייטס (Emirates). המוצר הושק היום רשמית בסינגפור באחד ממטוסי האיירבוס ה-A380 המשודרגים של אמירייטס, שיוצב בטיסות EK354 ו- EK355 בין סינגפור לדובאי.

ראשיד אל ארדה, מנהל אמירייטס בסינגפור ובברוניי, אמר: "אנו נרגשים להציג לנוסעים שלנו מסינגפור מחלקת פרימיום אקונומי מובילה בתעשייה – חוויה ייחודית שתאפשר להם להמשיך לטוס טוב יותר באמירייטס. הפריסה של המוצר החדש שלנו מהווה אבן דרך משמעותית עבור הפעילות שלנו בסינגפור, ומחזקת את המחויבות שלנו לספק לנוסעים חווית טיסה ממוקדת לקוח ועתידנית. אנו בטוחים כי המחלקה החדשה שלנו תענה על הדרישות של נוסעינו ותציע להם מוצר ברמה עולמית, ייחודית ויוצאת דופן".

מאז שאמירייטס השיקה את מחלקת הפרימיום אקונומי שלה אשתקד, תגובת הלקוחות הייתה חיובית באופן גורף עם ביקוש שעלה על הציפיות. המוצר פועל כיום ב-7 יעדים ברחבי העולם, כולל בלונדון הית'רו, ניו יורק JFK וסן פרנסיסקו.

במטוס האיירבוס A380 ארבע מחלקות. מחלקת הפרימיום אקונומי ממוקמת בחזית הסיפון הראשי עם 56 מושבים בחלוקת 2-4-2, בה כל סנטימטר של מרחב צופה את צרכי הלקוח עם מרווח ורוחב מושב נדיבים ונוחים לעבודה ולמנוחה, לצד תכונות מותאמות אישית המציעות פונקציונליות ונוחות, כמו נקודות טעינה במושב ושולחן קוקטיילים צדדי. את החוויה משלימים שירותים שנבחרו בקפידה, תפריט יצירתי ומבחר רב של משקאות.

ניתן לרכוש כרטיסי טיסה באתר הרשמי של אמירייטס –  emirates.com, במוקד המכירות ובאמצעות סוכני נסיעות.

מחלקת פרימיום אקונומי של אמירייטס. צילום יח"צ

תכונות בולטות במחלקת פרימיום אקונומי

חוויה ייעודית בשדה התעופה: לקוחות יכולים ליהנות מאזור צ'ק-אין ייעודי עבור מחלקת פרימיום אקונומי בנמל התעופה הבינלאומי של דובאי, או להשתמש באחד מדוכני הצ'ק-אין הנוחים והרבים, שבשירות עצמי באולם כדי להימנע מתורים.

מושבים מפוארים: לאחר העלייה למטוס, הלקוחות יבחינו מיד ביוקרה ובשקט שבמחלקת הפרימיום אקונומי, עם גימור עץ המזכיר מחלקת עסקים ומעצב את הלך הרוח של הנוסעים. כל מושב מתוכנן בקפידה כדי לספק נוחות ותמיכה אופטימליות עם משענות ראש שמתכווננות ל-6 כיוונים. מושבי העור בצבע קרם, בגובה מטר, ברוחב 50 ס"מ, והם נשענים עד 20 ס"מ לאחור ומאפשרים מספיק מקום כדי להתמתח. הם גם תוכננו באופן מתחשב עם נקודות טעינה נגישות במושב ושולחן קוקטיילים צדדי שהופכים את הטיסה לנעימה עוד יותר.

נוחות: הלקוחות יכולים להרגיש בנוח מתחת לשמיכות רכות ואקולוגיות העשויות מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים, ולהישען על כרית בגודל נדיב, שעוצבו שתיהן במיוחד עבור נוסעי המחלקה. הנוסעים יוכלו גם להתרענן עם ערכות הנוחות החינמיות שמגיעות בשקיות רב-פעמיות ומכילות פריטים שכולם יוצרו באמצעות חומרים ממוחזרים או ברי קיימא.

חוויית אוכל: בשילוב אלמנטים בהשראת מחלקת עסקים, הלקוחות של מחלקת תיירים פרימיום יתקבלו בברכה בסיפון עם משקה קבלת פנים בכלי זכוכית משובחים. במהלך הארוחה יוגשו מבחר מנות נדיבות מחומרי גלם עונתיים והשפעות אזוריות בכלי חרסינה לצד סכו"ם מנירוסטה עטוף במפית פשתן. תפריט המשקאות יכלול מבחר משקאות, לרבות יינות פרימיום ויין מבעבע של שנדון, בלעדי ללקוחות המחלקה. לאחר הארוחות יחולקו גם ליקרים עם שוקולד.

בידור ללא תחרות בגובה 40,000 רגל: לכל מושב יש מסך בגודל 13.3 אינץ', אחד הגדולים בתעשייה, כדי ליהנות ממבחר עצום של עד 6,500 ערוצי מוזיקה, סרטים, תוכניות טלוויזיה, חדשות ותוכן נוסף במערכת הבידור עטורת הפרסים Ice.

מטוסי אמירייטס בנמל התעופה הבינלאומי של דובאי. צילום חברת אמירייטס

בלעדי לנוסעי מחלקת פרימיום אקונומי – Chandon Vintage Brut 2016

בנוסף למושבים מפוארים, מרווח רגליים נדיב, עיצוב מתוחכם ובידור ברמה בינלאומית במהלך הטיסה, מחלקת הפרימיום אקונומי מציעה לנוסעים חוויית מזון ומשקאות משודרגת. כחלק ממבחר המשקאות הרחב שלה, אמירייטס רכשה בבלעדיות בינלאומית יין מבעבע אוסטרלי יוצא דופן – .Chandon Vintage Brut 2016.

שנדון וינטג' ברוט 2016 הוא יין מבעבע פרימיום עם טעמים תוססים ומורכבות עדינה, המיוצר בשיטות מסורתיות ליצירת אלגנטיות ועומק. מכרמי סטראת'בוגי (Strathbogie) ועמק המלך (King Valley) שבהרים הוויקטוריאניים, הענבים גדלים בקרקעות עשירות ופורחים במזג אוויר קיצי ונוח. לאחר מכן היין מיוצר בדייקנות על ידי ייננים מנוסים, המתמקדים באקלים ובפוטנציאל הפרי להשגת החומציות והטריות המושלמות, עם סגנון ייחודי המשקף את המקום בו הוא מיוצר. התוצאה היא יין מבעבע רענן ויוצא דופן שהתיישן במשך שש שנים – בלעדי לחלוטין לנוסעי מחלקת פרימיום אקונומי של אמירייטס.

Exit mobile version