Site icon IAS

אמדאוס במפגש עם סוכני הנסיעות: ריענון וייעול תהליכים במערכת ה-ALP

אבישי כהן, מנכ"ל אמדאוס ישראל. צילום יח"צ

אתמול (יום ד) השתתפו כ-100 סוכני נסיעות בכנס וירטואלי שארגנה חברת אמדאוס- העוסקת בפתרונות טכנולוגיים בתחום התיירות כאשר על מערכותיה עובדים כ-3500 מתוך כ-4500 סוכני נסיעות בישראל. הכנס עסק במערכת ה-ALP המהווה כלי עבודה מרכזי בעבודתם של סוכני הנסיעות.

סיגל פלג, מנהלת מוצר ALP באמדאוס ישראל, אמרה: "מטרת הפגישה הייתה לייצר ריענון לסוכנים על מערכת ALP וטיפים לעבודה יעילה יותר.  בין היתר הוצגו פיצ'רים חדשים במערכת, המסייעים למשתמש בחיפוש ומציאת העסקה הטובה ביותר בהתאם לדרישות הלקוח.  הוספנו אפשרות לחיפוש בטווח של עד 14 ימים לפני ואחרי התאריך המבוקש וסינון תוצאות החיפוש לפי שרותי המלון כגון בריכת שחייה/חוף ים פרטי.

אחד הכלים הנוחים שישרתו מעתה את סוכני הנסיעות הוא כפתור ה- Share. באמצעות כפתור זה יוכלו הסוכנים לשתף את כל לקוחותיהם ברגע שהם מוצאים הצעה אטרקטיבית ברשתות החברתיות ובוואטסאפ".

אבישי כהן, מנכ"ל אמדאוס ישראל, הוסיף כי "סוכני הנסיעות עברו שנה מאד מורכבת. אמדאוס עושה הכל על מנת להקל  ולתת כלים יישומיים לניהול שוטף של פעילות הסוכנים. במקביל, אנו מפתחים כל העת כלים חדשים להתמודדות עם מצבים מורכבים שייתנו מענה מתאים ומלא לתקופה בה אנו מצויים.

Exit mobile version