Site icon IAS

אל על תפעיל טיסות חילוץ ל/מניו יורק

מטוס דרימליינר של אל על מתקבל בנתב"ג. צילום עוזי בכר

ממחר (יום שלישי), חברת "אל על" תחל לבצע טיסות למקרים חריגים בין נתב"ג לניו-יורק בארה"ב. הטיסות ישמשו נוסעים המבקשים לצאת או להיכנס לישראל ועונים על הקריטריונים שנקבעו בתקנות וכן מקרים שאושרו בוועדת החריגים.

חברת אל על קיבלה אישור ממשרד התחבורה לבצע טיסות מוגבלות מארה"ב וחזרה, לכל מי שיש לו אישור כניסה לישראל או יציאה, על פי תקנות הקורונה.

הטיסות ימריאו מתל אביב בתאריכים הבאים:

LY011 בתאריך 9.2.21 בשעה 17:35

LY003 בתאריך 9.2.21 בשעה 23:00

הטיסות ימריאו מניו יורק בתאריכים הבאים:

LY012 בתאריך 11.2.21 בשעה 06:30

LY014 בתאריך 11.2.21 בשעה 12:00

LY010 בתאריך 13.2.21 בשעה 23:50

כרטיסי הטיסה ימומנו על ידי הנוסעים, ומחירם יעמוד על 600 דולר לכיוון, כולל כבודת יד עד 8 ק"ג ומזוודה במשקל של עד 20 ק״ג, ללא תוספת תשלום. לקוחות אל על המחזיקים בכרטיסי טיסה ל/מ ארה"ב שבוטלו, יוכלו לעלות על טיסת חילוץ ללא תוספת תשלום. עליהם להירשם לטיסה באמצעות פנייה למוקד אל על או באמצעות סוכני הנסיעות.

נוסעים המבקשים לטוס לישראל יחויבו להציג לפני העלייה למטוס בדיקת קורונה שלילית מ-72 השעות האחרונות או לחילופין אישור חיסון או אישור מחלים של משרד הבריאות, או אישור מיוחד של ועדת פטור לבדיקת קורונה, בראשות רשות האוכלוסין ומשרדי הבריאות והחוץ.

בנוסף יידרשו הנוסעים להציג לפני העלייה למטוס הצהרת בריאות מקוונת עבור משרד הבריאות. נוסעים שלא יציגו את האישורים הנדרשים, או נוסעים שיימצאו מאומתים, לא יוכלו לעלות לטיסה.

יודגש כי כל נוסעים החוזרים בטיסות אלה לישראל ידרשו לבצע בדיקות קורונה בנתב"ג ויועברו לבידוד במלונית, עם חזרתם ארצה. לא יתאפשר להמיר את הבידוד במלונית לבידוד ביתי, למעט בעלי פטור מיוחד מנציגי משרד הבריאות בנתב"ג.

יודגש כי משרד התחבורה עושה מאמץ גדול לאפשר את חזרתם של הישראלים שיצאו מהארץ לפני ה-25 בינואר. הנוסעים מתבקשים לשמור על כללי התו הכחול, להישמע לנציגי פיקוד העורף ומשרד הבריאות בנתב"ג ולהבין כי ההליך נדרש למען השמירה על בריאות הציבור ומניעת ייבוא של מוטציות ארצה.

Exit mobile version