חברת אל על מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2022 בו רשמה הפסד נקי של 66 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של 86 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021. הערת "עסק חי" ממשיכה להופיע בדוחות הכספיים.
הכנסות החברה ברבעון הראשון עמדו על 282 מיליון דולר, לעומת 116 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021 , גידול של 142% שקוזזו בעקבות עלייה חדה של 77% בהוצאות, בעיקר במחירי הדלק הסילוני ( כ-83 מיליון דולר). הוצאות ההפעלה גדלו ל-293 מיליון דולר לעומת 165 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021. בנוסף, הוצאות השכר זינקו בעקבות החזרת עובדים מחל"ת.
אל על רשמה ברבעון תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת של 22 מיליון דולר לעומת תזרים שלילי של 54 מיליון דולר ברבעון המקביל. ה-EBITDA שרשמה אל על פלוס של 15 מיליון דולר, בהשוואה ל-11 מיליון דולר ברבעון הקודם.
היקף הפעילות של החברה ברבעון הראשון ביחס לשנת 2019, עמד על 53% לעומת 46% ברבעון המקביל אשתקד. נתח השוק של אל על בפעילות בנתב"ג עמד על 22.3% ברבעון הראשון, לעומת 23% ב-2021 ו-25% בשנת 2019. התחרות המשמעותית הייתה מול חברות הלואו-קוסט, שהגדילו את נתח השוק שלהם מ-25% בשנת 2019 ל-34% בשנת 2022.
היקף המכירות של אל על בחודש אפריל הגיע ל-177 מיליון דולר (94% מהיקף המכירות באפריל 2019) ובחודש מאי הגיע ל- 267 מיליון דולר, גידול של 10% לעומת מאי 2019.
במהלך הרבעון האחרון המדינה הזרימה לאל על 38 מיליון דולר כנגד הנפקת אג"ח ו-20 מיליון דולר כהקדמה לתשלום הוצאות הבטחה, בעוד בעל השליטה קני רוזנברג הזרים 20 מיליון דולר. אל על נערכת להנפקת מניות במטרה לגייס כ-62 מיליון דולר.