Site icon IAS

אלסקה איירליינס תצטרף בסוף השנה לברית התעופה וואן וורלד

מטוס אלסקה איירליינס. צילום החברה

חברת אלסקה איירליינס (Alaska Airlines) עובדת בשיתוף פעולה עם ברית התעופה וואן וורלד (Oneworld) במטרה להעניק הטבות לנוסעיה ובתקווה להצטרף לברית בסוף השנה. החברה הבת האזורית בבעלותה –הוריזון אייר (Horizon Air) כמו גם השותפה האזורית סקיווסט איירליינס (SkyWest Airlines) תצטרפנה באותה עת לברית התעופה.

חברת אלסקה איירליינס נבחרה כחברה בברית ואן וורלד לאחר אישור המועצה המנהלת העולמית והזמנה רשמית הועברה אליה. כוונת אלסקה איירליינס להפוך לחברה בברית התעופה נמסרה לראשונה בפברואר 2020, כשחשפה את התוכנית להקמת ברית אמריקנית בינלאומית לאורך החוף המערבי של ארצות הברית יחד עם חברת אמריקן איירליינס, מייסדת ברית התעופה וואן וורלד.

עם ההצטרפות לברית, חברת אלסקה איירליינס תציע את כל מגוון השירותים והיתרונות של הברית ללקוחותיה. מיליוני נוסעים מתמידים בתכנית Alaska Mileage יוכלו ליהנות משרותי החברות בברית וגישה ליותר מ- 650 טרקלינים ברחבי העולם.

"אנו נשמח להיות חברים בברית ואן וורלד, ברית הפרימיום בתעשיית התעופה. כבוד הוא לנו. אבן דרך זו תשפר את טיסות ההמשך והשירות עבור הנוסעים שלנו ברחבי החוף המערבי ומחוצה לו", אמר בראד טילדן (Brad Tilden), יו"ר ומנכ"ל אלסקה איירליינס.

לאלסקה איירליינס כבר הסכמי קוד שר עם חברי ברית התעופה וואן וורלד: אמריקן איירליינס, בריטיש איירווייז, קתאי פסיפיק, פינאייר, ג'פאן איירליינס, קונטאס ופיג'י איירווייס – שלה הסכם קוד שר גם עם ברית התעופה וואן וורלד.

אלסקה איירליינס: פנים מטוס. צילום החברה

הצטרפותה של חברת אלסקה איירליינס תוסיף 34 יעדים חדשים לרשת קווי התעופה של הברית ברחבי צפון אמריקה. רשת הברית תצמח ליותר מאלף יעדים בלמעלה מ -170 מדינות. יחד עם הבסיס בסיאטל, אלסקה איירליינס ושותפיה האזוריים משרתים למעלה מ- 115 יעדים בצפון אמריקה והיא מפעילה רכזות בסיאטל, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, פורטלנד (אורגון) ואנקורג'.

קבוצת אלסקה אייר מחזיקה צי של 319 מטוסים, הכולל את מטוסי האיירבוס A320, בואינג 737, אמבראר 175 ובומברדייה Q400.  אלסקה איירליינס תהפוך לחברת התעופה ה-14 בברית ואן וורלד ולחברת התעופה האמריקנית השנייה בברית. לחברת התעופה רכזת בסיאטל הנמצאת ברשת קווי התעופה של ארבע חברות תעופה בברית: אמריקן איירליינס, בריטיש איירווייס, קתאי פסיפיק וג'אפן איירליינס.

לאחר הצטרפותה לברית, חברת התעופה תהפוך לחברה בברית המלאה של ואן וורלד בשנים האחרונות, לאחר הצטרפותו של רויאל אייר מרוק באפריל 2020.

"אנו שמחים לקבל את אלסקה איירליינס לברית ואן וורלד. עם המעמד החזק שלה בחוף המערבי של ארה"ב ושותפותה עם אמריקן איירליינס, אלסקה איירליינס תהיה נכס נהדר עבורנו וללקוחותינו בברית ", אמר יו"ר מועצת המנהלים של ואן וורלד ומנכ"ל קבוצת קונטאס. אלן ג'ויס (Alan Joyce).

אלסקה איירליינס: טרקלין החברה באווירה ביתית . צילום החברה

יו"ר ומנכ"ל אמריקן איירליינס, דאג פרקר (Doug Parker), אמר: "אנו שמחים על הצטרפותה של אלסקה איירליינס, בת הברית שלנו בחוף המערבי וכעת גם בברית ואן וורלד. "יחד נמשיך להעניק ערך נוסף, יתרונות ובחירה עבור הלקוחות כאשר אנו יוצרים את הרשת המובילה בחוף המערבי וברחבי העולם."

מנכ"ל ברית ואן וורלד, רוב גורני (Rob Gurney), אמר: "הצטרפותה של חברת אלסקה איירליינס חברת תעופה איכותית נוספת לברית, שתאפשר להציע מגוון יעדים ואפשרויות בחירה ללקוחותינו."

Exit mobile version