Site icon IAS

אלי רוזנברג יזרים לאל על 50 מיליון דולר

מטוס בואינג 737-900 של אל על. צילום יח"צ

חברת כנפי נשרים תעופה בע"מ של איש העסקים אלי רוזנברג התחייבה להזרים לאל על 50 מיליון דולר. ההתחייבות ניתנה כחלק מההסכמות בין נציגי אל על ומשרד האוצר.

במסגרת ההסכמות התחייב רוזנברג, בעל השליטה באל על, כי הוא יזרים לקופת החברה סכום של 50 מיליון דולר במסגרת גיוס החוב בערבות המדינה שמתכוונת אל על לבצע במשך הימים הקרובים. ההזרמה הכספית של רוזנברג תתבצע כבר בימים הקרובים וההתחייבות שלו מבטיחה כי הוא יזרים לאל על סכום גדול יותר מהיקף האחזקה של חברת כנפי נשרים תעופה באל על.

בדיווח לבורסה מסרה אתמול אל על, כי רוזנברג הזרים לחברה 10 מיליון דולר, במסגרת הלוואה קצרת מועד לתקופה של 30 ימים, שאושרה על ידי דירקטוריון החברה. מדובר בהלוואת גישור שניתנה לאל על, הממתינה להעברת כספים שהמדינה התחייבה להעביר עד סוף החודש.

מכנפי נשרים נמסר: "איש העסקים אלי רוזנברג ימשיך להיות מחוייב ליציבותה הפיננסית של אל על ויויעמיד לרשותה את כל המשאבים והכלים הנחוצים על מנת לחזק את החברה".

דוד ברודט יו"ר דירקטוריון אל על אמר: אנו זוכים לשיתוף פעולה מלא וליחסי אימון גבוהים עם משרד האוצר על מנת להוביל את אל על להמראה מחודשת וכדי שעתיד החברה יהיה בטוח. ההתחייבות של אלי רוזנברג והזרמת ההון הנוסף בערבות המדינה תבטיח שאל על תעמוד בכל התחייבויותיה".

Exit mobile version