Site icon IAS

אי.טי.אס אויה מקבוצת אופיר טורס תייצג את GROUP AVICO בישראל

GROUP AVICO: מהמובילות בעולם בתחום החכרת מטוסים . צילום יח"צ

חברת תיירות אי.טי.אס אויה מקבוצת אופיר טורס חתמה על הסכם ייצוג בלעדי עם חברת GROUP AVICO הבינלאומית.GROUP AVICO היא מהמובילות בעולם בתחום החכרת מטוסים לכל מספר של נוסעים במטוסי מנהלים פרטיים, צ'רטרים ADHOC וכן החכרות רטובות ויבשות ארוכות טווח במחירים תחרותיים ביותר.

באמצעות פריסה בינלאומית ב- 20 מדינות עם מאגר לקוחות של למעלה מ-200 חברות תעופה וצוות של 250 עובדים קבוצת AVICO מציעה שירות גלובלי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר לתעשיית התעופה והתיירות. לחברה גם מטוסים בבעלותה.

חברת תיירות אי.טי.אס אויה תציע שירותים אלה על כל יתרונותיהם לכלל סוכני הנסיעות, מפעילי תיירות, צ'רטריסטים וחברות תעופה בשוק הישראלי. מירי פסח מנהלת חברת תיירות אי.טי.אס אויה מוסרת כי בחודשים האחרונים בוצעו מספר עסקאות מוצלחות בשיתוף עם AVICO, ביניהן טיסות לדובאי, טורקיה, איטליה, ספרד ופורטוגל.

אודות חברת תיירות אי.טי.אס אויה מקבוצת אופיר טורס

החברה נוסדה ב 1994 ומשמשת כנציגת חברות התעופה:

CHINA EASTERN AIRLINES & SHANGHAI AIRLINES חברות תעופה מובילות מסין

AIR NIUGINI מפפואה ניו גינאה

SPICEJET מהודו

VIETJET מוויאטנם

וכן מייצגת את חברת הרכבות האירופאית RAIL EUROPE  הכוללת את כל הפאסים והרכבות המהירות באירופה. ואת חברת הטיולים המאורגנים והאיכותיים ברחבי העולם בהדרכה אנגלית GLOBUS & COSMOS.

בנוסף, החברה משווקת באמצעות סוכני הנסיעות מעל 100 חברות תעופה LOW COST במערכת אונליין ייחודית – AVIA NET. בין חברות התעופה המובילות EASYJET, JETSTAR, NORWEGIAN, PEGASUS, RYANAIR, TRANSAVIA, WIZZAIR

פרטים נוספים באתר www.ets-avia.com

לשירותכם במייל res1@ets-avia.com    טלפונים 03-5269780, 03-5269654

Exit mobile version