Site icon IAS

איתיחאד איירווייז מודיעה על השקת הטיסות לישראל

מטוס חברת איתיחאד, בקרוב בישראל. צילום Depositphotos

איתיחאד איירווייז (Etihad Airways) חברת התעופה הלאומית של אמירות אבו דאבי בישרה היום על השקת קו הטיסות הישירות והיומיות בין אבו דאבי לתל אביב, החל מה- 28 במרץ 2021. "טיסות יומיות בכל ימות השנה, למרכז הכלכלי והטכנולוגי של ישראל", נכתב באתר החברה.

איתיחאד איירווייז ציינה בנוסף, כי השקת הטיסות באה בעקבות הסכם הנורמליזציה והקשרים הדיפלומטיים בין שתי המדינות עם חתימת 'הסכם אברהם' בוושינגטון ב-15 בספטמבר 2020. ב-19 באוקטובר 2020 הפעילה חברת התעופה את טיסת הנוסעים המסחרית הראשונה בין שתי המדינות.

מוחמד אל בולוקי, מנכ"ל קבוצת איתיחאד: "הפעלת הטיסות הסדירות מאבו דאבי לתל אביב הוא רגע היסטורי, מה שיביא להגדלת קשרי המסחר והתיירות בין שתי המדינות, באזור כולו ומעבר".

הטיסות היומיות והישירות בין נתב"ג לאבו דאבי יחלו ב-28 במרץ 2021 ויאפשרו לתושבי איחוד האמירויות לגלות את האתרים ההיסטוריים של ישראל, חופי הים, מסעדות וחיי הלילה. בחברת איתיחאד איירווייז מציינים את חשיבותם של טיסות ההמשך לסין, הודו, תאילנד ואוסטרליה.

הטיסות מאבו דאבי ואליה מתבצעות לפי תוכנית הבטיחות Etihad Wellness, שמבטיחה שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של היגיינה בכל שלב המסע עבור הלקוחות והצוות.

Exit mobile version