Site icon IAS

איתיחאד איירווייז: בדיקת PCR כלולה במחיר הכרטיס

איתיחאד איירווייז, חברת תעופה יוקרתית. צילום איתיחאד

איתיחאד איירווייז (Etihad Airways),  חברת התעופה הלאומית של נסיכות אבו דאבי, באיחוד האמירויות הודיעה כי מעתה ועד ה-31 בדצמבר 2020 תאפשר לנוסעיה לבצע בדיקת PCR כלולה במחיר הכרטיס. הבדיקות זמינות לכל הנוסעים היוצאים מנמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי, למעט הטסים לסין.

חברת התעופה משתפת פעולה עם (Life Diagnostic Center (Life Dx כדי להציע בדיקות נוחות בין 48 ל- 96 שעות לפני היציאה, במתקני האיסוף באיחוד האמירויות הערביות. לנוסעי מחלקת עסקים וראשונה קיימת אפשרות לבחור לבצע את הבדיקה בביתם. את התהליך המהיר והקל ניתן להזמין ישירות באמצעות Life Dx.

ד"ר נדיה בסטקי (Nadia Bastaki), סמנכ"לית קבוצת איתיחד לשירותים רפואיים, אמרה: "זו התפתחות משמעותית המאפשרת לאתיחאד לספק נוחות נסיעה טובה יותר ליוצאים מאבו דאבי, בתהליך בדיקת ה- PCR. זה נובע מכיסוי ביטוח COVID-19 שהוכנס לאחרונה בחינם לכל רוכשי כרטיסי טיסה באיתיחאד איירווייז. אנו בטוחים כי השותפות הזו תספק לאיתיחאד, ובעיקר לאורחים שלנו, את טכנולוגיות הבדיקה המתקדמות של Life Dx כדי שיוכלו לטוס בבטחה. זהו צעד נוסף במאמצים שעושה איתיחאד לספק חוויית טיסה מהנה בכל שלב בדרכם איתנו. "

איתיחאד ממליצה בחום לכל הנוסעים לבקר בכתובת www.etihad.com/destinationguide לקבלת מידע מפורט על דרישות בדיקת ה- PCR, רשימות מתקני הבדיקות הרפואיים ותקנות הכניסה.

מיטה במטוס חברת איתיחאד איירווייז. צילום איתיחאד

חוסאם פואד (Hosam Fouad), מייסד ומנכ"ל מרכז האבחון של Life Medical, אמר: "אנו שמחים להודיע על השותפות האסטרטגית שלנו עם חברת איתיחאד איירווייז לניהול בדיקת  PCR ל- COVID-19. הרעיון העיקרי של הפתרון הוא להגביר את יכולת המעבדה המרכזית של Life Dx לעד 40,000 בדיקות ביום באמצעות מערכות רובוטיות משוכללות לחלוטין וליצור רשת רחבה של מרכזי איסוף מדגמים באמצעות שותפות עם ספקי שירותי בריאות ברחבי איחוד האמירויות הערביות. כעת הנוסעים יכולים לתאם את התור שלהם באופן מקוון בקלות במיקום הנוח ביותר ובזמן לפני טיסתם. "

מטיילים שטסים מאבו דאבי לסין כפופים לפרוטוקולי בדיקה ספציפיים ויכולים להשתמש במתקני בדיקה של SEHA בלבד. עליהם להציג תוצאת בדיקת PCR שלילית של COVID-19 ממתקן בדיקה שאושר על ידי הממשלה 48 שעות לפני היציאה. עבור כל הנוסעים האחרים שעוזבים את איחוד האמירויות מאבו דאבי, תידרש תוצאת בדיקת PCR שלילית ל- COVID-19 תוך 96 שעות לפני יציאה. הנוסעים למרוקו יזדקקו גם לבדיקת נוגדנים lg.

נוסעים המעוניינים להזמין את הבדיקות שלהם בנפרד, חברת התעופה משתפת פעולה גם עם SEHA ו- Mediclinic Middle East, כדי להציע לנוסעים היוצאים אפשרות לבדיקת PCR נוחה, בתשלום, בביתם, או במתקנים נבחרים באיחוד האמירויות הערביות לפני הטיסה שלהם.

טיסה אל/מאבו דאבי ודרך אבו דאבי נתמכת על ידי תוכנית החיטוי והבטיחות של Etihad Wellness, שמבטיחה שמירה על סטנדרטים הגבוהים ביותר של היגיינה בכל שלב במסע הלקוחות. זה כולל שגרירי בריאות שעברו הכשרה מיוחדת, ראשונה בענף, שהוצגה על ידי חברת התעופה בכדי לספק מידע חיוני וטיפולי בריאות בשטח ובכל טיסה, כך שהאורחים יוכלו לטוס בנוחות רבה יותר ובשקט נפשי. מידע נוסף על הצעדים המחמירים שננקטים על ידי חברת Etihad Airways בכדי לספק חווית נסיעה בריאה זמין באתר etihad.com/wellness.

Exit mobile version