Site icon IAS

אירופלוט: שוברי זיכוי ל-3 שנים

מטוסי קבוצת איירופלוט בנמל התעופה שרמטייבו שבמוסקבה. צילום אתר החברה

אירופלוט, חברת התעופה הלאומית של רוסיה פרסמה באתר האינטרנט (ב-30 באפריל 2020) פרטים נוספים על השוברים שתציע לנוסעים שתכניותיהם לטוס שובשו בשל מגפת הקורונה, בין אם בגלל ביטול טיסתם ובין אם החליטו לבטל ביוזמתם את הטיסה. השוברים יהיו בשווי מחיר כרטיסי הטיסה ותקפים למשך 3 שנים.

כרטיסי טיסה לטיסות פנימיות ובינלאומיות בכל המחלקות זכאים לשוברים. כרטיסי טיסה שלא ניתנים לביטול (Non-refundable) לטיסות של בוטלו, זכאים לזיכוי עתידי אם יודיעו מראש לחברת התעופה על החלטתם לבטל את הטיסה.

נוסעים המחזיקים כרטיסי טיסה לטיסות שבוטלו, יהיו זכאים להנחה חד פעמית של 15% מעלות הכרטיס עבור טיסה חדשה ולנוסעים המחזיקים כרטיסי טיסה למחלקת Flex – הנחה חד פעמית של 25%. ההנחות לא ניתנות להעברה והשוברים תקפים לשלוש שנים ממועד הנסיעה המקורי. בקשה לשוברים ניתן להגיש לא לפני ה-15 במאי.

המבצע חל על כרטיסים שנרכשו לפני ה-1 במאי 2020:

לנסיעות ל / מ  סין מ-18 בפברואר.

לנסיעות ל / מ יעדים בינלאומיים אחרים מ-5 במרס.

לנסיעות בטיסות פנימיות מ-18 במרס.

אודות אירופלוט

אירופלוט היא חברת התעופה הלאומית של רוסיה וחברה בברית התעופה SkyTeam. בשנת 2019 הטיסה 37.2 מיליון נוסעים ( 60.7 מיליון נוסעים בכל הקבוצה).

בעלת 4 כוכבים ב-Skytrax ונבחרה לחברת התעופה הטובה ביותר במזרח אירופה, בפעם השמינית ברציפות, ע"י Skytrax. חברת אירופלוט זכתה גם בדרוג 5 כוכבים ע"י איגוד התעופה האמריקני APEX. בנוסף, זכתה בדרוג  5 כוכבים בדייקנות זמני טיסה ע"י OAG.

Exit mobile version