Site icon IAS

איי סיישל פותחים את הגבולות לתיירים

האי הגדול מבין האיים - מאהה. צילום משרד התיירות של סיישל

משרד התיירות של איי סיישל הודיע כי החל מחודש אוגוסט הקרוב יאפשר כניסת טיסות מסחריות ויפתחו גבולות המדינה בפני מדינות בסיכון נמוך ובינוני בלבד.

ברשימת המדינות בסיכון נמוך נכללות: בלגיה, סין, קפריסין, אסטוניה, פינלנד, איסלנד, הונגריה, אירלנד, יפן, לטביה, ליטא, מלטה, מאוריציוס, הולנד, ניו זילנד, נורבגיה, ותאילנד.

ברשימת המדינות בסיכון בינוני נכללות: צרפת, אוסטריה, קנדה, קובה, צ'כיה, דנמרק, גרמניה, יוון, איטליה, לוקסמבורג, מלזיה, מונקו, סינגפור, סלובקיה, סלובניה, קוריאה הדרומית, ספרד, סרי לנקה ושוויץ. כידוע ישראל אינה נכללת בין הארצות בשל הגל השני הפוקד אותה בימים אלו.

הוכחת בדיקת Covid-19 שלילית לפני העלייה לטיסה לסיישל נותרה חובה לכל המבקרים. נוסעים המגיעים ממדינות בסיכון בינוני יאלצו לעבור בדיקת קורונה, הקרויה -PCR בו משתמשים בחומצות גרעין לגילוי הנגיף תוך 72 שעות מהנסיעה ואילו לנוסעים המגיעים ממדינות בסיכון נמוך יאלצו להציג תוצאות בדיקה סירולוגית. יש לשלוח את כל אישורי תוצאות הבדיקה השליליים הכוללים פרטי טיסות ואירוח לרשות הבריאות הציבורית בכתובת visitor@health.gov.sc.

כל נוסע שיגיע לסיישל ללא תוצאות הבדיקה יוחזר למקור היעד באותו המטוס. סינון הכניסה ייעשה עם ההגעה החל מהשלמת טופס בדיקת בריאות, בדיקות סימפטומטית וסריקת טמפרטורת הגוף. המבקרים מוזמנים להזמין פעילויות ולינה באמצעות ספקי שירותי תיירות מורשים, המוסמכים על ידי רשות הבריאות הציבורית. יש להציג את פרטי הלינה לכל תקופת השהות בביקורת הכניסה למדינה.

מעקב יומי על ידי קציני בריאות ובטיחות ייעודיים במתקני האירוח יבוצע במשך 14 הימים הראשונים לאחר הגעתו של האורח. נותני שירותים מקומיים יידרשו לשמור על יומן רישום בו ניתן לעקוב אחר אורחיהם. נדרש ביטוח נסיעות תקף עם כיסוי רפואי מלא למשך כל השהות באיי סיישל.

ציפור ייחודית לאיי סיישל. הרבה זנים אנדמיים.צילום לשכת התיירות של סייישל

למידע נוסף:

http://www.health.gov.sc

http://tourism.gov.sc/downloads

Exit mobile version